Ik wil een kat, wat nu?

Status
Not open for further replies.
Dennis said:
oke, jij woont in mijn straat, met je leuke scootertje, je gaat rijden, er komt wat olie op mijn oprit. OH dan verbouw ik toch even je scooter, dan gebeurd het niet meer, moet je maar van me oprit afblijven! :rolleyes:


precies daar heb jij dan je volle recht in.. ik kom niet met mijn scooter bij andere mensen op de oprit.. hij is van mij en niet van anderen.. maar zulle we weer ontopic gaan? dit is/wordt een eindeloze discusie
 
Prima idee, als laatste wil ik nog kwijt, dat je geen eigen rechter mag spelen zoals jij denkt, doe je dat wel, loop je niet lang op straat rond denk ik:)

k zal zo nog een pic van mijn mormel posten
 
je kan moeilijk een kat tegenhouden hé,
ook al komt hij op je eigendom, stort het je als je tv zit te kijken binnen?
of als je buiten zit te eten, hoogstwaarschijnlijk zal hij geen lawaai maken en aan de tafel komen mee eten :P
maarja ieder heeft zelf een lievelingsdier
 
Dennis said:
aaaah die kleine kat van dieter is echt tovvvvvvv:love:


Btw @ de internethelden, gelukkig dat je niet hier woont, als je mij kat had geschopt had ik allebei je poten gebroken:)

Precies daar ben ik het volledig mee eens. Ik denk dan durf je wel zo'n beest schoppen ik moet dat ook niet zien want dan doet zo iemand het nooit meer, das zeker.
 
-:-

Dit is trouwens mijn kat, ook britse korthaar net als die van Karoshi. Karoshi heeft een blue tabby, dit is een silver spotted en britse kortharen zijn echt 1 van de coolste katten die er zijn. Lief karakter. Maar het is maar helemaal hoe je met je kat omgaat! :)


 
Laatst kwam mijn kat thuis. Hij kan niet tegen water. En blijft altijd ver bij de sloot vandaan, maar nu was hij helemaal doorweekt van het slootwater. Hij is er dus waarschijnlijk in gegooid :(. Ik werd zo boos.. als ik het een keer zie. Reken maar dat diegene mij niet wilt tegenkomen. Tegen dit soort dingen kan ik echt niet. Net zoals mensen die katten stukjes spons laten eten ofzo.
 
kaj said:
Laatst kwam mijn kat thuis. Hij kan niet tegen water. En blijft altijd ver bij de sloot vandaan, maar nu was hij helemaal doorweekt van het slootwater. Hij is er dus waarschijnlijk in gegooid :(. Ik werd zo boos.. als ik het een keer zie. Reken maar dat diegene mij niet wilt tegenkomen. Tegen dit soort dingen kan ik echt niet. Net zoals mensen die katten stukjes spons laten eten ofzo.

Hij kan er ook door klauteren o.i.d. ingevallen zijn, of blijft ie altijd 30 meter uit de buurt van water? Maar echt een klote actie als ze je kat erin hebben gegooid man.
 
Mijn ouders zijn gescheiden maar mijn moeder heeft er ook 2.
Ze zijn echt superlief en ik wil er zelf ook best 1.
Die dikke is vroeger mishandeld door een paar jongens en is sindsdien elke dag bij mijn moeder langsgekomen. Dan kreeg hij vaak vis en wat te drinken. Toen kwam hij elke dag langs, en kwamen we erachter dat hij dakloos was. Hij woont sindsdien nog steeds bij haar. Ongeveer 10 jaar al :)
Hij heeft het super naar zijn zin en moet constant eten. Hij loopt altijd 8er je aan en houdt je constant in de gaten. Hij is nu al zo oud dat het bijna over is. Hij heeft nog maar een kwart staart en is bijna blind. Ik zou hem echt missen als hij weg is, je vind geen tweede van deze kat.
De andere is nog maar een jonkie, iets van 9 jaar. Ligt de hele dag te loeren en beetje aandacht vragen. Deze hebben we gehad van een kennis die naar het buitenland verhuisde.
Foto's

De dikke :)
Foto-1.jpg


De jonge:
Foto-2.jpg

Foto-3.jpg


Fotos zijn van me telefoon maar duidelijk zat zie ik :)
 
ZipMHRTeam said:
Hij kan er ook door klauteren o.i.d. ingevallen zijn, of blijft ie altijd 30 meter uit de buurt van water? Maar echt een klote actie als ze je kat erin hebben gegooid man.

Hij blijft altijd bij het water vandaan. Paar druppeltjes water en hij word gek, maar hij is te lui om te klimmen en het is in die 10 jaar nog nooit gebeurd ;). Aangezien ik wel een paar van die doelloze gasten ken die hier in de buurt wonen.
 
ZipMHRTeam said:
-:-

Dit is trouwens mijn kat, ook britse korthaar net als die van Karoshi. Karoshi heeft een blue tabby, dit is een silver spotted en britse kortharen zijn echt 1 van de coolste katten die er zijn. Lief karakter. Maar het is maar helemaal hoe je met je kat omgaat! :)



helemaal mee eens :!
 
franky said:
moe je wel binnenhouden

kattenmeppers zijn dol op ze

ach het is een scheiterd, als ze ook maar denkt dat er iemand aan komt peerd ze em.

en ze moete mijn lieve beestje kwaad doen, dan ga ik helemaal los.dan ga ik echt vechte,sla em met het eerste de beste voorwerp zo hard op ze harses dat ie nooit mee opstaat. Als is ergens nie tege kan is dat dierenmishandeling, die beesten doen jou niks dus moet jij ook niks tege hun doen....

dierenmishandeling... word al kwaad als ik er aan denk.
 
De oudste kat van ons vindt water ook niet zo fijn. Maar de jonge perzzzz :p gaat om de week in bad om gewassen te worden enzo. Wordt ook elke dag gekamt, wat een leven toch weer.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top