mijn zomervakantie wordt australie. zit daar vanaf februari voor stage, in melbourne. als ik daar klaar ben heb ik het daar in de buurt wel gezien en ga ik met een kameraad via de oostkust omhoog tot de great barrier reef.. daar misschien ff duiken en dan op huis aan
Mensen ervaring met Siófok?
Ga dan ook ergens anders heen waar het wel hip is
No offence maar ik heb spanje en frankrijk wel genoeg gezien, zou lekker ergens heengaan waar je nog nooit bent geweest ofzo.
Ik zit eeernstig te twijfelen tussen een zuipvakantie (á la Kreta (vorig jaar geweest)) of een roadtrip ofzo.. Grootste gedeelde vriendengroep wil zuipvakantie :X Maar zo'n trip door oost-europa en dan door naar italie/spanje/portugal lijkt me echt zooo vet!Maybe doe ik wel allebei
En dat is echt aan te raden?
Zo ja, is het leuk om te weten hoe dat heet en via welke reisorganisatie
Maar klinkt niet erg tof zoals je het omschrijft
Je gaat toch voor de wijven, zon en het zuipen?Het enige wat je er doet is pitten toch
Anyway via Beachmasters heet het Appartementen Dosjoimi oid
Ik zit eeernstig te twijfelen tussen een zuipvakantie (á la Kreta (vorig jaar geweest)) of een roadtrip ofzo.. Grootste gedeelde vriendengroep wil zuipvakantie :X Maar zo'n trip door oost-europa en dan door naar italie/spanje/portugal lijkt me echt zooo vet!Maybe doe ik wel allebei
Calella nooit heen gaan veel te klein en kwa uitgaan echt bager