Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Ouwe gare grote diesel kopen en richting oostblok karren :)

Vorig jaar naar Kos geweest, was vet, maar geen 2e keer voor mij.

hhmmm...goede verhalen over het gardameer dus. Ik zat er ook een beetje over te twijfelen of het te burgerlijk zou zijn, maar misschien is dat juist wel een keertje relaxt :P Dingen als canyoning, mountainbiken etc is dus wel precies wat ik op een vakantie zou willen doen, dus dat klinkt wel erg gaaf.

Vorig jaar ben ik met mn vriendin naar Kos geweest. Het eiland is niet erg groot dus hebben we fietsen gehuurd en zijn we naar het zoutmeer bij Tigaki en de warm water bronnen gefietst.

De stranden bij Psalidi zijn kiezels, maar een ligbed + parasol kost niets en is wel relax. Je kan trips naar andere griekse eilanden maken en naar bodrum turkije.

1 dag een auto gehuurd voor 40e en het hele eiland over gescheurd en in alle dorpjes geweest. Erg leuk omdat je overal kan gaan en staan waar je wilt. In 11 dagen toch wel het eiland kunnen zien er een goede tijd gehad. Voorlopig zou ik er niet meer naar terug gaan, daar is het wat te klein voor.

Erg goede tijd gehad. Ook doordat de reis super cheap was, maar we niet wisten waar we terecht zouden komen. Het bleek dat het complex nieuw gebouwd was, inclusief een mooi zwembad en erg rustig.

Dit jaar een landkaart/tomtom mee, dakkie eraf en door Europa knallen waarschijnlijk. :)

vorig jaar Renesse, moet zeggen dat het zeer geslaagd was ook al weet ik er niet veel meer van af :p

Dit jaar leg ik 100 euro bij en zit ik met me nu nog witte reet in Blanes :)

Vorige zomervakantie naar Ibiza geweest, maar dat is niet te overtreffen naar wij denken.. Ik zoek dus nog een alternatief, mogelijk wordt het nu brazilië. Maar wat we daar precies gaan doen, is nog onduidelijk :P

Vorige zomervakantie naar Ibiza geweest, maar dat is niet te overtreffen naar wij denken.. Ik zoek dus nog een alternatief, mogelijk wordt het nu brazilië. Maar wat we daar precies gaan doen, is nog onduidelijk :P

In Brazilië schijn je eerder een hoertje te hebben, dan een biertje op het terras.

Dus dat lijkt me wel duidelijk :)

Mijn planning is om deze zomer met vrienden op de motor naar Italië te gaan, mischien ook nog naar Corsica op de motor. Ben al vaak bij gardameer geweest, is daar wel relaxed, maar laatste keer dat ik daar was is al weer 6 jaar geleden...

ga in de zomervakantie (wrs juli) weekje naar kreta met me beste vriend + gf's + zus van men maat (is 19). kijken hier al 2 jaar naar uit dus gaat cker doorgaan. We zijn dan alletwee 18 dus gaat tof weekje worden.

Mensen ervaring met Siófok?

In 2004 geweest. Toen lekker goedkoop, vooral het eten, niet normaal 9||6

Is wel leuk maar verwacht geen discotheken ala Spanje. Balatonmeer vond ik wel heel relax. Beetje liggen op het grasstrand / in het water onder het genot van chille muziek en aangename danseressen (Beach Party Cafe heet het). Leuke tenten waren de Palace en de Flort. Voor echt Nederlands eens de partybunker the Locomotion bezoeken bij de watertoren. Is ook wel grappig.

Wij zaten via Gogo in Hotel Venusz, heel goed gelegen aan het meer en de barstreet. 5 minuten lopen vanaf het centrum. Zeuren daar niet over herrie en de bewaking is wel lache snachts.

Lekker!
Ik kijk uit naar mijn breakje in februari :)

8 daagjes naar Egypte, All-inclusive 8) Mjammie...

4 weekjes terug geweest.. All-in naar Hilton Long Beach :)
Heerlijk weer gehad. Hele week circa 28gr. Kijk wel uit met wat je eet anders zit je de hele vakantie op de plee :p

Back