Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Ik zie dat er nog meer mensen naar Chersonissos gaan :D Ik ga 15 dagen van 20 juli tot 3 augustus :)

Ben zelf eerder in lloret, blanes en terschelling geweest maar ik verwacht toch wel dat chersonissos nóg vetter is :W !

Salou vorig jaar was ook super tof, zoals vaker gezegt word, 1uur zwembad wakker worden, ontbijten, strand, avond eten, zuipen op balkon , uitgaan.

Vorig jaar ging het bij ons ook zo in Rimini, dit jaar zelfde verhaal. Heerlijk voor het stappen een potje 'Kingse' :W.

Lees 't nog eens goed aub, 't klopt namelijk wel.

lekker offtopic :) maar als het bijna is dan is het al geen 100% zeker meer..
want vanwege de "bijna" is er ook een kans dat ze niet gaan, dus geen 100% :)

Bijna 99% zeker daar integen weer wel ;)

Maja on-topic :D

lekker offtopic :) maar als het bijna is dan is het al geen 100% zeker meer..
want vanwege de "bijna" is er ook een kans dat ze niet gaan, dus geen 100% :)

Bijna 99% zeker daar integen weer wel ;)

Maja on-topic :D

Het is of bijna 100 % of 99 % wat dus ook op bijna neerkomt..

Hij bedoeld volgens mij dit hotel: http://www.peterlanghout.nl/Spanje-...Pedro-Dos-Jiomi--000420000543004947380013.htm

Zijn er nog meer aanraders? Het liefst uitzicht (met balkon) over het strand/boulevard en vlakbij uitgaansgelegenheden.

jaah boeiend :D ik zei het laatst ook en dacht er aan dat het op een of andere manier niet klopte.

Boeid niet, heb net geboekt.

3 kamer appartement met z'n 4en :) kleine bezetting dit jaar
Het heet L'Hort, ik wacht het af wat het is..

Via Beachmasters btw.

Ben er vorig jaar geweest, en 't is gewoon een NLse provincie hoor :P In zo'n straatje vlakbij het centrum en langs 't strand, roept een van die restaurant-houders om de 5 minuten "ADRIAAANTJEEEE TERINGLIJER!" 8P En als je een Heineken petje op hebt krijg je een longneck gratis bij sommige restaurants (zelf meegemaakt) :D

Wy gaan met 10 man naar Blanes. Lotus. iemand ervaring met lotus? goed of slecht ?

Ja, was er een paar jaar geleden.

Wij zaten in een 3 kamer app. was erg relaxt..
Naast Discotheek Arena en Gotcha.. en voor de rest alles op knappe loop afstand..

Klein zwembad, maar lekker om sóchtends ff in te duiken om wakker te worden..
Het Appartementen complex ernaast heeft een speelhal en wat groter zwembad :)

Was mij erg goed bevallen. was met Beachmasters heen, hun hebben ook wel een leuk week programma..

dit jaar met 5 man naar chersonissos :) app star beach village...

vorig jaar ook naar europa/lotus in blanes geweest. zeer goed bevallen

Back