Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

mijn zomervakantie wordt australie. zit daar vanaf februari voor stage, in melbourne. als ik daar klaar ben heb ik het daar in de buurt wel gezien en ga ik met een kameraad via de oostkust omhoog tot de great barrier reef.. daar misschien ff duiken en dan op huis aan :)

rofl net vlucht geboekt.. komt nog 3 daagse overstop in bangkok, thailand aan vast te zitten =D

Jammer dat februari daar richting 't eind van de zomer gaat, en Melbourne zelf is al niet zo warm :X (enorme temperatuursverschillen als de zon onder is) Maar wel super vette ervaring! Als je maar ver genoeg naar boven gaat na je stage, wordt 't vanzelf belachelijk heet! :W

Ik zit eeernstig te twijfelen tussen een zuipvakantie (á la Kreta (vorig jaar geweest)) of een roadtrip ofzo.. Grootste gedeelde vriendengroep wil zuipvakantie :X Maar zo'n trip door oost-europa en dan door naar italie/spanje/portugal lijkt me echt zooo vet!:D Maybe doe ik wel allebei :P

Mensen ervaring met Siófok?

Ja, wij zijn er afgelopen zomer met GOGO geweest. Wij zaten op een camping (niet mijn keus) maar het is ons enorm goed bevallen! Het Balatonmeer was echt chill, lekker warm.. Verder had je ook nog Coca Cola beach, daar kon je de hele dag beetje rondchillen met goede muziek en vrouwtjes :)..

Uitgaan is goed te vergelijken met Spanje oid, paar mooie grote discotheken (Palace, Flort) en een barstreet die savonds veranderd in een enorme zuipstraat :)

Alleen de Hongaren zelf.. Ze spreken enkel gebrekkig Duits, zijn lomp en agressief :). Leven is er wel redelijk goedkoop en dan vooral het avondeten, voor 7euro had je een bord met een groot stuk vlees met groente en aerdappelsch plus een literpul bier :)

Klinkt wel leuk over siofok. Ja ik ben zelf in marmaris en lloret geweest zeker wel leuk. Nu eens iets anders bekijken. Nog even alles bekijken en wat ervaringen horen en even kijken wat voor opties qua huisje of hotel er is...

Gister naar de vakantiebeurs geweest, echt zwaar tegen gevallen. Over de spaanse/franse kust was echt weinig te vinden. Meeste was allemaal binneland of de westkust dusja. Wel wat info gevonden, thuis op internet gaan zoeken en word waarschijnlijk 10 dgn Torromelinos met de gf :).

Ga dan ook ergens anders heen waar het wel hip is :P
No offence maar ik heb spanje en frankrijk wel genoeg gezien, zou lekker ergens heengaan waar je nog nooit bent geweest ofzo.

Ga dan ook ergens anders heen waar het wel hip is :P
No offence maar ik heb spanje en frankrijk wel genoeg gezien, zou lekker ergens heengaan waar je nog nooit bent geweest ofzo.

het is 6 jaar geleden dat ik in Spanje of Frankrijk ben geweest 8P

Iemand een aanrader voor een Appartement?

We willen naar Lloret ws met Beachmasters, eerder naar Blanes geweest met BM en was goed bevallen..

Maar iemand aanrader of afrader over een appartement?

We willen iig een balkon, zwembad zou leuk zijn

Ik kan wel een appartement aanraden dat op kruipafstand ligt van de discotheek St Trop maar dan heb je een Frans balkonnetje en een zwembad op t dak :P. (Van 4 m2 :D)

Ook op kruipafstand van t strand overigens.

En dat is echt aan te raden? :D
Zo ja, is het leuk om te weten hoe dat heet en via welke reisorganisatie :)

Maar klinkt niet erg tof zoals je het omschrijft :D

Last edited:
Ik zit eeernstig te twijfelen tussen een zuipvakantie (á la Kreta (vorig jaar geweest)) of een roadtrip ofzo.. Grootste gedeelde vriendengroep wil zuipvakantie :X Maar zo'n trip door oost-europa en dan door naar italie/spanje/portugal lijkt me echt zooo vet!:D Maybe doe ik wel allebei :P

A la Eurotrip :D

Maar kdenk dat als je een trip via oost europa naar italie/spanje/portugal wil doen dat je dan wel een paar weken kwijt bent, kan me dan opzich wel voorstellen dat je vrienden dat niet willen hoe vet het ook klinkt.

Zelf worden we een dezer dagen gebeld of onze boeking naar Blanes is doorgekomen :W 31 juli gaan we weg (vliegtuig) voor 12 dagen :)

En dat is echt aan te raden? :D
Zo ja, is het leuk om te weten hoe dat heet en via welke reisorganisatie :)

Maar klinkt niet erg tof zoals je het omschrijft :D

Je gaat toch voor de wijven, zon en het zuipen? :P Het enige wat je er doet is pitten toch :P

Anyway via Beachmasters heet het Appartementen Dosjoimi oid :P

Je gaat toch voor de wijven, zon en het zuipen? :P Het enige wat je er doet is pitten toch :P

Anyway via Beachmasters heet het Appartementen Dosjoimi oid :P

Jaah :D maar zoals Blanes toen (Hotel Lotus)

S'ochtends wakkerworden met een duik int zwembad, en savonds mooi bierdrinken op het balkon en daarna discotheek opzoeken.. :)

Wij splitsen dit jaar met onze vriendengroep, een paar gaan nog een keer een standaard costa-zuipvakantie doen. Ik samen met 3 vrienden hebben besloten een roadtrip te houden.

Via Praag en het Zonnestrand, willen wij naar Istanbul. En weer terug natuurlijk. Mocht de afstand naar Istanbul ons tegen vallen, dan gaan we terug via Istrië, Kroatië.
Wij trekken hier ook een maandje vooruit, om het lekker op ons gemak te doen.

Ik kijk er nu al naar uit! 8)

Calella nooit heen gaan veel te klein en kwa uitgaan echt bager

Ik heb er 2 jaar geleden de tijd van mn leven gehad :)

Iets kleiner, maar nog steeds volop keus met uitgaan etc.
Leuke sfeer, veel bekenden die je steeds weer tegenkwam.
Perfect strand, en niet té duur.

Back