Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Ja gewoon met de familie, anders is het nogal duur..:P

Deze zomer (2007) ga ik denk ik met vrienden op surfvakantie ergens in frankrijk, dat lijkt me toch gaver als zuipvakantie eigenlijk

waarschijnlijk ga ik deze zomer op mezelf wonen, alleen dat hangt er vanaf of dat huis dan ook vrij staat, als die mensen van plan zijn er te blijven wil ik een week of 2/3 naar aruba met me vriendin, ik heb daar een hoop vrienden zitten die ik een tijd niet heb gezien dus leek me leuk om daarnaartoe te gaan om ze allemaal weer te zien en natuurlijk zwemmen met de dolfijntjes 8)

Ik heb de reis geboekt + 3 extra dagen Orlando voor al die parken die er zijn :W :W :W

17 aug vertrekken :D

Ben zelf ook in Orlando geweest.. Parken zijn echt tof :) We hadden toen zo'n pas gekocht dat je elk park in en uit kan wandelen. Dus heb; Disney World, MGM Studios, Epcot en Sea World bezocht :) Zeker de moeite waard!

Ik wil dit jaar sowiezo met me meisje op vakantie. Ik zit alleen heel erg te twijfelen of we met de auto zullen gaan of met het vliegtuig. Vliegtuig is lekker makkelijk, en waarschijnlijk nog een stukje goedkoper ook. Maar met de auto maak je gewoon veel meer mee, en ben je op de plaats van bestemming uiteraard veel mobieler. Nadeel is dus alleen dat je meer moet regelen/rekening mee houden, en dat het waarschijnlijk meer centjes kost. Hoe denken jullie daar over?

Verder wil ik niet naar Frankrijk/Spanje/Turkijke. Maar zitten we qua autovakantie te denken aan het gardameer (Italie) iemand daar wel eens geweest? Er hoeft mij niet perse een druk uitgaansleven te zijn, gewoon lekker chillen, leuke excursies doen etc lijkt me erg leuk. En natuurlijk af en toe lekker op het strand chillen :)

Mocht het wel een vliegvakantie worden, iemand nog goede tips? We zitten een beetje te twijfelen tussen Tenerife/Kos/Rhodos/iets in die richting. Ik wil eigenlijk ergens heen waar zat te doen is, maar waar het niet stikt van de jonge drukke lamme Salou/lloret de Mar - gangers waar het alleen gaat om stappen en zuipen. (Ik heb die tijd ook gehad, dus no hard feelings, maar daar heb ik het nu wel even mee gehad:)) Gewoon een plek met een mooie omgeving. Vliegtuig of auto? in totaal uit te geven ongeveer 700 eu aan de reis pp

Ik wil dit jaar sowiezo met me meisje op vakantie. Ik zit alleen heel erg te twijfelen of we met de auto zullen gaan of met het vliegtuig. Vliegtuig is lekker makkelijk, en waarschijnlijk nog een stukje goedkoper ook. Maar met de auto maak je gewoon veel meer mee, en ben je op de plaats van bestemming uiteraard veel mobieler. Nadeel is dus alleen dat je meer moet regelen/rekening mee houden, en dat het waarschijnlijk meer centjes kost. Hoe denken jullie daar over?

Verder wil ik niet naar Frankrijk/Spanje/Turkijke. Maar zitten we qua autovakantie te denken aan het gardameer (Italie) iemand daar wel eens geweest? Er hoeft mij niet perse een druk uitgaansleven te zijn, gewoon lekker chillen, leuke excursies doen etc lijkt me erg leuk. En natuurlijk af en toe lekker op het strand chillen :)

Mocht het wel een vliegvakantie worden, iemand nog goede tips? We zitten een beetje te twijfelen tussen Tenerife/Kos/Rhodos/iets in die richting. Ik wil eigenlijk ergens heen waar zat te doen is, maar waar het niet stikt van de jonge drukke lamme Salou/lloret de Mar - gangers waar het alleen gaat om stappen en zuipen. (Ik heb die tijd ook gehad, dus no hard feelings, maar daar heb ik het nu wel even mee gehad:)) Gewoon een plek met een mooie omgeving. Vliegtuig of auto? in totaal uit te geven ongeveer 700 eu aan de reis pp

ik zou een vliegreisje nemen naar kreta of iets in die richting, veel te zien als ik het mag geloven

Ik ben 2 jaar geleden met georganiseerde reis naar 't Gardameer geweest met m'n vriendin. Ben de naam van dat plaatsje alleen even kwijt..

Tegen alle verwachtingen in heb ik een top vakantie gehad. 't Was zo'n halve 'doe-vakantie'. Reisjes naar steden, mountainbiken, canyoning (aanrader), surfen etc. 't Klinkt een beetje burgerlijk en er waren idd ook veel van die doetjes, maar gelukkig hadden we een tof groepje gemeet waar we ons kapot mee hebben gelachen.

't Meer zelf vond ik wat tegenvallen. Je ligt echt in een park langs de rand en de waterkant zijn alleen maar grote kiezels die pijn aan je poten doen. Je kan dus ook niet even relaxt zitten, beachballen of whatever aan 't water zelf.

Isla Margarita is toch een land waar al die resorts op vuilnisbelten zijn gebouwd? Zo'n vakantie dat je de hele tijd op je resort zit, maar wel kan zeggen dat je in Venezuela bent geweest :P

Pronk: Gardameer is tof. Erg toeristisch, leuke dorpjes eromheen. Eventueel te combineren met een bezoek aan Toscane/Venetie/Verona/Milaan/Pisa mocht je met de auto gaan.

Ik ben zelf destijds in Riva & Torbole geweest (Noordkant).
Het meer is erg geschikt om te windsurfen.

Isla Margarita is toch een land waar al die resorts op vuilnisbelten zijn gebouwd? Zo'n vakantie dat je de hele tijd op je resort zit, maar wel kan zeggen dat je in Venezuela bent geweest :P

Is dus echt fucking bullshit. wordt idd aangeraden om niet het land in tegaan. maar Ben overal geweest in krottenwijken alles.
Mensen in de krottenwijken waren nog het aardigt ook overal een glaasje rum aanbieden en praatje willen maken metje :), OK je moet misschien niet metje goud/camera's tekoop lopen. maar datmoetje ook niet in amsterdam doen :)
En over vuilnisbelt. Tjah in de krottenwijken ligt afval maar dat ligt in D-H ook ;)

Is dus echt fucking bullshit. wordt idd aangeraden om niet het land in tegaan. maar Ben overal geweest in krottenwijken alles.
Mensen in de krottenwijken waren nog het aardigt ook overal een glaasje rum aanbieden en praatje willen maken metje :), OK je moet misschien niet metje goud/camera's tekoop lopen. maar datmoetje ook niet in amsterdam doen :)
En over vuilnisbelt. Tjah in de krottenwijken ligt afval maar dat ligt in D-H ook ;)

maar Den haag is ook kut :+

Wss in de meivakantie met ouders naar Portugal/Canarische eilanden

En in de zomer alleen met vrienden weg naar Blanes of Lloret

Nu dus het een en ander bekend :)
vrouetje gaat april met der ouders naar turkije ff weekje en ik ga naar ghana weekje vrienden opzoeken :). en dan oktober samen 3 a 4 weken naar venezuela :W en dan daar tussen elk weekend SBO :)

@ pronk

ik ben vorig jaar naar het gardameer geweest met 3 vrienden.
maar ik heb daar wel echt een relaxte vakantiegehad, je kunt er genoeg bekijken. gardameer is echt iets waar veeel mensen naar toe blijven komen.
ik zou er zo nog 'n keer naar toe gaan, maar we gaan dit jaar naar in de buurt van estartit zo'n zelfde soort vakantie houden :)

Ik en een paar vrienden zijn van plan een roadtrip te maken naar Istanbul :)
Via het zonnestrand etc, we trekken er dan ook behoorlijk tijdje voor uit...

Nu moeten we alleen nog kijken, voor verzekeringen voor vervangend vervoer etc. Als ons autootje ermee ophoudt...

Ik ben dol op avontuur 8)

Back