Ik wil dit jaar sowiezo met me meisje op vakantie. Ik zit alleen heel erg te twijfelen of we met de auto zullen gaan of met het vliegtuig. Vliegtuig is lekker makkelijk, en waarschijnlijk nog een stukje goedkoper ook. Maar met de auto maak je gewoon veel meer mee, en ben je op de plaats van bestemming uiteraard veel mobieler. Nadeel is dus alleen dat je meer moet regelen/rekening mee houden, en dat het waarschijnlijk meer centjes kost. Hoe denken jullie daar over?
Verder wil ik niet naar Frankrijk/Spanje/Turkijke. Maar zitten we qua autovakantie te denken aan het gardameer (Italie) iemand daar wel eens geweest? Er hoeft mij niet perse een druk uitgaansleven te zijn, gewoon lekker chillen, leuke excursies doen etc lijkt me erg leuk. En natuurlijk af en toe lekker op het strand chillen
Mocht het wel een vliegvakantie worden, iemand nog goede tips? We zitten een beetje te twijfelen tussen Tenerife/Kos/Rhodos/iets in die richting. Ik wil eigenlijk ergens heen waar zat te doen is, maar waar het niet stikt van de jonge drukke lamme Salou/lloret de Mar - gangers waar het alleen gaat om stappen en zuipen. (Ik heb die tijd ook gehad, dus no hard feelings, maar daar heb ik het nu wel even mee gehad
) Gewoon een plek met een mooie omgeving. Vliegtuig of auto? in totaal uit te geven ongeveer 700 eu aan de reis pp