Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

ik wil in de vak nog een weekje met vriendin naar iets warms.
spanje vind ik, ja dat hoeft voor mij niet, maar iets warm is altijd fijn.
griekenland / turkije ofzo, hebben jullie aanraden voor plekken / appartementen ?

of goede maar toch goed betaalbare reisorganisaties

Iemand een aanrader voor een Appartement?

We willen naar Lloret ws met Beachmasters, eerder naar Blanes geweest met BM en was goed bevallen..

Maar iemand aanrader of afrader over een appartement?

We willen iig een balkon, zwembad zou leuk zijn
Appartement Salamar.
Wij hebben het afgelopen week ook geboekt bij BM, het app ligt aan het strand en in het centrum.
Appartement met Zeezicht zijn op aanvraag, wij hebben die dus geboekt en wachten nu nog op bevestiging.
We gaan van 31-07 t/m 12-08 (12dgn) met z'n 4en.

er zit geen vakantie in dit jaar mijn vrouwtje bevalt in augustus van ons eerste kindje maar voor iedereen die wel gaat een fijne vakantie

Kroatie voor de verandering. Naar Medulin. Kweet niet zo veel van dat land. Iemand ervaring mee? Kga met 7 vrienden dus maakt eigenlijk niets uit waar je naartoe gaat.

Wss loret met vrienden en een week frankrijk kijken bij een maat van mij zijn racecursus.Hijs opnieuw gratis uitgenodigd door zen talent,dusja gratis vakantie als ik mee kan:PVoorderest maar beetje werken en niks doen.

:'( zou de helemaand oktober in venezuela zitten krijgt me vrouw geen vrij die maand. ( is het druk volgens der baas )
nu moet ik juni/juli of augustes gaan ( en dan is de prijs gelijk 3x zo hoog en zit ik vol in het SBO seizoen...:(

Back