Laat mij mooi vanaf mijn appartementje 200 meter naar het strand lopen zonder shirt|(Salou - Het Spaanse Salou gaat bikini's en zwembroeken op straat verbieden. Dit moet het imago van het stadje verbeteren.
Salou staat alleen nog badkleding toe op het strand
Wie zonder shirt op straat wordt betrapt kan voortaan een boete krijgen tussen de 100 en 300 euro, heeft de gemeenteraad van het stadje even ten zuiden van Barcelona besloten. Salou is de eerste Spaanse stad die een dergelijke maatregel invoert. Ook alcohol op straat en seks op het strand zijn voortaan uit den boze
Busje richting Ziget en kroatie, vorig jaar erg goed bevallen trip met een eigen voertuig. Route niet helemaal vast zetten en gewoon overnachten op campings/hostels.
Laat mij mooi vanaf mijn appartementje 200 meter naar het strand lopen zonder shirt|(
Wat een onzin zeg.
23 Juli vertrekken we+pippi+
Het is toch gvd een BADplaats?8POf respecteer het gewoon... je bent daar te gast! Je wil ook dat de allochtonen hier onze regels met respect behandelen, maar op vakantie boeit het je allemaal geen hol?
Wat is het voor moeite om even voor die 200m een shirtje aan te doen?
Het is toch gvd een BADplaats?8P
Wat daar door die straten loopt is 99% vakantieganger (ja ik ben er vaker geweest), net of zij zich er aan storen als ik daar zonder shirt loop (samen met die 99% dus).
Maarja, we zullen wel zien.
wie nog tips voor een roadtrip van 2500 km met een 8 jaar oude berlingo (2.0 turbo diesel) vooral onderhoud en dingen die slim zijn om mee te nemen...
Jij maakt je er wel erg druk over zie ikNou... het is toch ook een WOONplaats van mensen gvd??
(En ja....ik ben er ook geweest.... )
Vergelijk het lopen zonder shirt met het lopen met een hoofddoekje, wedden dat je er dan anders tegenaan kijkt? Hoe zou jij het vinden als er zomers allemaal allochtonen door nederland lopen, en dat dus 99% van het straatbeeld een hoofddoekje draagt??? Nou?
Och.. je bent vast nog in de leeftijd dat je niet kan relativeren. Over een jaartje of 5 denk je er vast anders over......
Nou... het is toch ook een WOONplaats van mensen gvd??
(En ja....ik ben er ook geweest.... )
Vergelijk het lopen zonder shirt met het lopen met een hoofddoekje, wedden dat je er dan anders tegenaan kijkt? Hoe zou jij het vinden als er zomers allemaal allochtonen door nederland lopen, en dat dus 99% van het straatbeeld een hoofddoekje draagt??? Nou?
Och.. je bent vast nog in de leeftijd dat je niet kan relativeren. Over een jaartje of 5 denk je er vast anders over......