Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
Als je dealer ze zonder stok verkoopt zal ik toch een andere gaan zoeken 8P

Je koop toch ook geen sierpijlen zonder stok ?

en 10 eurie voor een 901 vind ik al redelijk veel, maar het ligt er maar net aan hoeveel je koopt/waar je woont enz enz

/edit En over dat opslaan van vuurwerk, doe dit aub niet midden in een woonwijk o.i.d.

Zoek gewoon volgende keer een mooie garagebox op een industrieterrein ofzo en stop het daar in !

Er is altijd een risico dat er een brand ontstaat !

zinks worden vanuit de fabriek nooit geleverd met de stok eraan die moet je zelf eraan bevestigen dus dit heeft niks met ze dealer te maken.
 
ik zou zoiezo die foto's verwijderen, ken al aardig wat mensen die zo een huiszoekinkje hebben gehad. plaats mijn foto's 1 januari wel;)
 
Last edited:
Even wat info halen bij de mensen hier. Ik kan aan een berg pakjes van nitraten en vlinders komen. Nu zeg me de namen niet zoveel, maar mischien jullie wel:

-nitraten, 10 met groene folie, 10 met roze folie. Zitten in een wit karton.
-Nitrate thunder. zitten er 10 in 1 doosje, geel papier eroheen met de onderkant zwart.
- Spanish Thunder 408
- Chooet Nitraat
- Chooet Vlinder
- Minivlinder

Iemand ervaning met deze dingen?
 
alpeco kan je niet zoveel meer halen..
en als je geen kvk hebt, dan kan je bter thuis blijven en naar je lokale dealer toe gaan
 
nitrate thunder is een "super nitraat", schijnt harder te gaan als thumping thunders.
die choet nitraten schijnen ook lekker te gaan.

ik heb ook nog een vraagje, ik heb foto's gezien van super grote pijlen. schijnt 625 gram te zijn, zijn hier ook filmpjes van?
 
Je moet hem ook in een bushokje afsteken, dat werkt veel beter.

Zucht, waarom kunnen mensen vuurpijlen nooit gewoon de lucht in schieten :|
 
zinks worden vanuit de fabriek nooit geleverd met de stok eraan die moet je zelf eraan bevestigen dus dit heeft niks met ze dealer te maken.

Als een dealer zinks verkoopt vind ik ook dat HIJ die stokken erbij hoort te leveren.
Ik weet zelf ook wel dat ze vanuit de fabriek niet geleverd worden met de stok (die van mij komen er ook vandaan) maar als je het bij een goeie dealer haalt maakt hij de stokken meestal ... tenminste die ervaring heb ik :)
 
Daarom ook opslaan zoals het hoort... Er zijn genoeg veilige manieren te bedenken om het goed op te slaan zonder dat je risico loopt.
 
Dernet zink 901 de lucht in geschoten..
Damn die lontjes zijn gevaarlijk :P gaan echt bloed snel..

Maar ooooohh die klap.. was echt lekker hard 8)
Auto alarmen gingen weer af.. zal ff kijken voor het filmpje :)
 
wat voor spul raden jullie me aan om te kopen in belgie ?
ik wil dus gwoon wat dingen die hard knallen, zoiets als bsc dus..
en wat mooi sier vuurwerk.. voor rond de 150 euro ofzo.
 
Dernet zink 901 de lucht in geschoten..
Damn die lontjes zijn gevaarlijk :P gaan echt bloed snel..

Maar ooooohh die klap.. was echt lekker hard 8)
Auto alarmen gingen weer af.. zal ff kijken voor het filmpje :)

Gelukkig zijn er ook nog mensen die de lawine pijlen de lucht in schieten,
dan komt de knal ook het beste tot zijn recht vind ik :love:
 
@ verhaal over stokken bij zinks :Ja oke maar meestal krijg je ze er ook bij geleverd. Misschien dat ze dealer dat bedoelde dat die stok er gewoon niet aan zat maar er wel bij geleverd is.
 
Last edited:
Ik snap niet waarom jullie niet gewoon carbit gaan schieten. Kan nog steeds geen pijl/vlinder/what ever tegen op :D

Plus dat je er nog veel meer lol van hebt ook, en het is 40x goedkoper :P
 
't is zelfs goedkoper om gewoon zelf wat te maken O-)

gister ff 15 kilo kalium nitraat gehaald bij een boer, dat word BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMM ! :D
 
k heb nu liggen veel nutraten en vlinders strijkers bruine zwarte groene blauwe wat belgiesh siervuurwerk en k ken aan lawinepijlen en mortierpijlen komen dus komt wel goed oud en nieuw :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top