Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
wel hoor :P
net de "lege" zink 901 afgestoken knalde toch nog aardig hard :W

met een paar gram flash kan je al een leuk klapje krijgen.
ben tog wel benieuwt wat die 901 met dubbele lading doet, denk dat de huls berekend is voor 25 gram wat standaard is, alles wat er meer in zit gaat in rook op, dus de buis verstevigen en stok goed balanseren:D
 
me broer is nu voor mij en ik bij een gozer voor 200 euro vuurwerk aan het halen (illegaal)

nu heb ik een vraag, wat kun je hier ongeveer zoal voor krijgen uitgaande van normale prijzen?

wil ik ff weten niet dat die gozer ineens kk weinig ofzo geeft want heb er zelf geen verstand van. we weten wel wie het is enzo komt uit het dorp maar je weet maar nooit

wij zijn btw niet echt meer van de shells/lawinepijlen etc meer nitraten black bermudas vlinders enz enz.. dus ff uitgaande van dat spul

dank is groot als iemand ff een indicatie kan geven :P
 
ligt er aan dikke of kleintjes,
dikke moest ik vanmiddag 20,- ( per 10 ) voor neerleggen ( niet gedaan :X )
kleintjes 10,- ( per 30 )
 
6 euro.
Zijn dat van die kleine vlindertjes?
Zoja dan is het echt veel.

Betaalde vorig jaar 75 euro voor 10 lawinepijlen (Extrem blitz ofzo) en 15 euro voor die 10 supervlinders. Met die timefuse lont :)
 
Net wat legaal spul binnengekregen:D
Altijd leuk om erbij te hebben, die legale 100k ben ik wel benieuwd naar, ga hem denk ik 's middags afsteken.
attachment.php

Damage 140:P
 

Attachments

  • legaal (Medium).jpg
    legaal (Medium).jpg
    41.8 KB · Views: 227
6 euro.
Zijn dat van die kleine vlindertjes?
Zoja dan is het echt veel.

Betaalde vorig jaar 75 euro voor 10 lawinepijlen (Extrem blitz ofzo) en 15 euro voor die 10 supervlinders. Met die timefuse lont :)

dikke ;)
Spanish crackers

losse_spanish_crackers.jpg


zijn cm of 4 dik en 10 cm lang

heb btw ff gebeld wat die nou heeft gehaald:

hij heb:
5 doze vlinders (20 in de doos)
en 10 lawinepijlen (signaalrakkete staat verder niks op geen 901 of 902 oid)

voor 180

beetje redelijke prijs?
 
6 euro.
Zijn dat van die kleine vlindertjes?
Zoja dan is het echt veel.

Betaalde vorig jaar 75 euro voor 10 lawinepijlen (Extrem blitz ofzo) en 15 euro voor die 10 supervlinders. Met die timefuse lont :)

dikke ;)
Spanish crackers

losse_spanish_crackers.jpg


zijn cm of 4 dik en 10 cm lang

heb btw ff gebeld wat die nou heeft gehaald:

hij heb:
5 doze vlinders (20 in de doos) weenie wat voor nog niet gezien
en 10 lawinepijlen (signaalrakkette staat verder niks op zoals 901 of 902 oid)

voor 180

beetje redelijke prijs?
 
net die zink2 afgestoken knalde zeer goed konden alleen niet testen of hij harder was aangezien er een polizei auto aan de andere kant in kwam gereden
 
1002451jz5.jpg

1002453pe4.jpg


x100.. knallen lekker hard

en lawinepijlen zijn zwart (10 stuks)
en staat zo met beetje leuk lettertype (dus niet dat hele simpele) beetje schuin signalrakkette over de hele lengte
maar nog geen fotos ervan want dat vind moeders niet zo leuk al kom ik daarmee naar binnen lopen dus die liggen nog in de auto
 
1002451jz5.jpg

1002453pe4.jpg


x100.. knallen lekker hard

en lawinepijlen zijn zwart (10 stuks)
en staat zo met beetje leuk lettertype (dus niet dat hele simpele) beetje schuin signalrakkette over de hele lengte
maar nog geen fotos ervan want dat vind moeders niet zo leuk al kom ik daarmee naar binnen lopen dus die liggen nog in de auto

Deze heb ik vorig jaar ook gehad, ze wegen niks maar verekkes hard!
Ik moest voor een doosje van 20 (meen ik) 25 euro neer leggen.
 
Nieuwjaar met vriendengroep, vriend van me heeft 5 kilo carbit gehaald en gezamelijk nog wat siervuurwerk. Ik heb de vuurwerktijd wel gehad, heb nog steeds (al 3 jaar) een vuilniszak vol met spul in de kelder liggen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top