Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
Net ff wat vuurwerk binnen gekregen.

3" shells, cobra 6, trueno 4, extrem blitz en wat exploids..

Ben alleen nog op zoek naar Thunderkings.. ik weet dat er bijna niet meer aan te komen is wat eigenlijk wel jammer is. Tering wat gingen die dingen HARD!

In het vorrige topic posste iemand trouwens iets over die exploids, zo'n reis verslag van iemand die naar italie was geweest om vuurwerk te halen. Heeft iemand die link toevallig nog? Aangezien de moeder van mijn vriendin een vriendin in San Marino heeft wonen waar die exploids geproduceert worden..
 
Net ff wat vuurwerk binnen gekregen.

3" shells, cobra 6, trueno 4, extrem blitz en wat exploids..

Ben alleen nog op zoek naar Thunderkings.. ik weet dat er bijna niet meer aan te komen is wat eigenlijk wel jammer is. Tering wat gingen die dingen HARD!

In het vorrige topic posste iemand trouwens iets over die exploids, zo'n reis verslag van iemand die naar italie was geweest om vuurwerk te halen. Heeft iemand die link toevallig nog? Aangezien de moeder van mijn vriendin een vriendin in San Marino heeft wonen waar die exploids geproduceert worden..

Beter laat je die wat kartonnen opsturen naar nederland adres ect. heb ik wel.
 
Vuurwerk sucks, Aceton Peroxide is de shit 8P

Altijd te maken van niet illegale middelen en je hebt een dikke knal daar ken je met je vuurwerk niet tegen op :D

Ik zal met oud&nieuw wel ff een bom van ons (maatje en ik) filmen 8)8)

Ik heb het vroeger ook gemaakt en vrienden van me ook. Hun waren zo slim om het te verkopen. Resultaat : iemand meerdere vingers kwijt en een oog. Hij leefde alleen nog omdat hij een scooterhelm op had. Ik raad het iedereen ten sterkste af om AP te maken.

Als je het maakt overtreed je de wet van wapens en munutie. AP is geen kruit maar een zwaar explosief. Hier moet je niet mee kutten. Verder ontstaan er gevaarlijke dampen met bereiden en afsteken. Vergeet niet dat het een instabiel schokgevoelig explosief is.

In belgie is een slachtoffer gevallen:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/85871

Alleen al dat jij AP zo promoot geeft aan dat je fucking dom bent! Ik raad je het ten sterkste af om het te maken en af te steken!
 
Mensen al bekend mat de klaphamer? ook met een of andere chemisch goedje... www.klaphamer.nl

Ik vindt het iig niet wat, wat uiteindelijk doe je er toch een hele berg poeier in en klapt je dat ding uit elkaar...
 
Vorig jaar heb ik met wat andere ook met zo'n klaphamer lopen knallen....
Opzich is het niet eens zo heel gevaarlijk alleen wat je zegt je gooit toch een berg poeder in een "los" bakje dus het kan altijd een verassing zijn wat er precies gebeurd !

/edit daar stonden wij dus ook in "de wijk" :P die site is dus gewoon door hun gemaakt :D
 
Net thuis gekregen, alleen vroutje heeft de cam mee :X ( vanavond pics dus.. )
lange bruine ( 50 a 60 cm ) buis met als opschift 2"8s dragon egg w/coco core?? ( laatste is beetje vaag )
wie weet wat
 
Net thuis gekregen, alleen vroutje heeft de cam mee :X ( vanavond pics dus.. )
lange bruine ( 50 a 60 cm ) buis met als opschift 2"8s dragon egg w/coco core?? ( laatste is beetje vaag )
wie weet wat
Dragon egg is vologens mij een speciale variant van crackling en coco core zal wel betekenen dat in het midden een palm effect is..
 
Ik heb het vroeger ook gemaakt en vrienden van me ook. Hun waren zo slim om het te verkopen. Resultaat : iemand meerdere vingers kwijt en een oog. Hij leefde alleen nog omdat hij een scooterhelm op had. Ik raad het iedereen ten sterkste af om AP te maken.

Als je het maakt overtreed je de wet van wapens en munutie. AP is geen kruit maar een zwaar explosief. Hier moet je niet mee kutten. Verder ontstaan er gevaarlijke dampen met bereiden en afsteken. Vergeet niet dat het een instabiel schokgevoelig explosief is.

In belgie is een slachtoffer gevallen:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/85871

Alleen al dat jij AP zo promoot geeft aan dat je fucking dom bent! Ik raad je het ten sterkste af om het te maken en af te steken!
Wat een eikel ook he.
Gaat ie dat promoten op st.net waar iedereen 16 is en totaal geen besef heeft van de gevaren.
Iig, aceton peroxide is idd levensgevaarlijk.
wikipeda said:
Acetonperoxide of TATP is een springstof behorend tot de peroxiden. De stof is zeer instabiel: hitte, wrijving, schokken, statische elektriciteit kunnen het doen detoneren. Het gemak waarmee het gemaakt kan worden maakt het bijzonder gevaarlijk.

Beschrijving: zeer instabiel explosief
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top