Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
*foto*

me zolder is 1 grote bom:P
rechts achter het schot nog doos met 21 dikke red devil lawinepijlen 250gram
links nog doos nitraat met 50 doosjes:P
17x 100.000 klappers:P..

hehehe:P
maar nee ik steek ze niet zelf af:P


En je ouders keuren dit goed :X ? (neem aan dat je nog bij ze woont)
 
Ik zou bij die 100.000 klappers de eindbom eraf halen en allemaal aan elkaar knoppen :D

1700.000 klappert :W en dan dikke 17 eindbommen te gelijk..
 
of je verkoopt ze de laatste dagen van het jaar aan wanhopige mensen en maakt 100% winst zoals vele mensen doen
 
Ik snap niet dat mensen zn 100000 klapper leuk vinden...Koop liever mooi siervuurwerk en wat vlinders erbij of wat lawine pijlen maar zn mat nee niet echt...Maarjah ieder zn ding natuurlijk
 
Vuurwerk sucks, Aceton Peroxide is de shit 8P

Altijd te maken van niet illegale middelen en je hebt een dikke knal daar ken je met je vuurwerk niet tegen op :D

Ik zal met oud&nieuw wel ff een bom van ons (maatje en ik) filmen 8)8)
 
Ik snap niet dat mensen zn 100000 klapper leuk vinden...Koop liever mooi siervuurwerk en wat vlinders erbij of wat lawine pijlen maar zn mat nee niet echt...Maarjah ieder zn ding natuurlijk

Leg voor de grap is een zon mat onder een brug in
pff je weet niet wat je hoort:W
 
Wat nou als er brand uitbreekt en de vlammen komen bij t vuurwerk ?

Dan kan je je schade vergoeding vergeten (als ze er achterkomen dat er vuurwerk opgelsagen was, en daar komen ze wel achter) En die schade is niet niks van een huis + inboedel.

Beter sla je dat soort hoeveelheden op in een garagebox oid en niet op je slaapkamer.

Maargoed. Laten we t weer over vw colecties hebben :!
 
ik zou er iig wel een blusdeken/poeder ed naast hebben staan... vind zelf ook aardig link om zoveel in je huis op te slaan....
 
Het is ook sowieso niet slim om van dat soort foto's online te plaatsen.
Een collectie foto kan denk ik nog wel, of er moet echt veel extreem spul liggen.

Maar hieraan zie je dus duidelijk dat desbetreffende persoon handelt, niemand heeft zoveel spul voor zichzelf. Het is al vaker gebeurt dat mensen zijn opgepakt nadat ze foto's hebben geplaatst op internet.
 
Idd, dat vind ik dus niet slim. Maja de kans is nihil.
Daarnaast ben ik het wel eens met de manier van hoe het opgeslagen ligt. Ik zou jou niet als buren willen hebben. Je krijgt daar toch een partij gezeik mee daar wordt je bang van. Als er ook maar iets gebeurd dan gaat alles de fik in.
En een doos lawinepijlen is dus echt not-done vind ik. Tis eigen risico, maar je meot ook aan je veiligheid (en die van nietswetende andere) denken, want wat jij daar doet is vragen om problemen.
Je zal niet de eerste zijn wiens stopcontact kortsluiting maakt terwijl je ligt te pitten en die gevolgen slepen je je hele leven na...
 
idd dalijk heb je 2de soort enschede

Jij bent zeker de leukste thuis? dat zijn geen leuke grappen...

Verder ben je gewoon dom als je een foto met een zo'n groot aantal 100k's eropzet want dit is duidelijk handel zoals al eerder gezegd.

Het risico wat je loopt is natuurlijk ook niet chill, daarnaast vindt ik dit minder erg als iemand die weet ik wel niet hoeveel shells thuis heeft liggen.

Ik heb zelf alles in een schuur ergens achteraf opgeslagen, waar geen stroom of wat dan ook inzit just in case.
 
wat zijn normale prijzen voor een zink 901 dan? zonder stok ik betaal er 9,50 voor


Als je dealer ze zonder stok verkoopt zal ik toch een andere gaan zoeken 8P

Je koop toch ook geen sierpijlen zonder stok ?

en 10 eurie voor een 901 vind ik al redelijk veel, maar het ligt er maar net aan hoeveel je koopt/waar je woont enz enz

/edit En over dat opslaan van vuurwerk, doe dit aub niet midden in een woonwijk o.i.d.

Zoek gewoon volgende keer een mooie garagebox op een industrieterrein ofzo en stop het daar in !

Er is altijd een risico dat er een brand ontstaat !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top