Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
ach ja sommige zullen het nooit leren,

ik heb me toch een partij zin in oud en nieuw joh,

ik moet me nu echt inhouden om geen vuurwerk aftesteken zeg...
 
Zink?
Heeft iemand ervaring met Red Devils misschien blijken uit Denemarken te komen en de knal moet te vergelijken zijn met een Trueno no4 iemand getest?

gr
 
tijdje niet gekeken en er is alweer een nieuw topic :X

heb zelf een kleine collectie staan, probeer nu nog aan een mortierpijp, of een 100shots 20xx kilo cake te komen maar ben helaas te laat :(

beetje jammer, nu heb ik alleen knallers voor 12 uur
 
Ik heb zelf 70 red devils :+

zijn leuke dingentje en knallen duidelijk een heel stuk harder dan een goeie nitraat !
Ze zitten net onder het geluid van een BSC vind ik.
+ nog een leuk sierstukje erbij :)

Vanacht met paar vrienden weer jezus veel wezen afsteken :X
Echt niet goed.. Paar potten, paar sierpijlen met grote boeketten, vlinders etc :P

ik heb trouwens ook die Xtem Blitz.. gaan zonder fluit naar boven iig :) en knallen ook goed hard

Blijft leuk vuurwerk :+
 
Wat voor informatie staat erop ?

Geen stok is altijd faud he..
Tenzei je ze ergens aan vast bind.. maar zonder stok zou ik ze nooit op de grond leggen iig
 
Stoer :|

Oh wat walg ik van dit soort volk :r
Idd, dit is echt zo fucking triest. Hopen dat ze bij diegene eens een lawinepijl naar binnen schieten en alles vernielen. En dan moet je ook niet komen klagen he, want je doet zelf hetzelfde.

Snap ook niet waarom iedereen hier zon drang heeft om af te steken. Je hebt de 31ste de hele dag de tijd. Dus waarom nou al een hoop riskeren? :)
 
omdat dingen die niet mogen juist altijd leuk zijn..
mijn idee aan NL ga het hele jaar vw verkopen.
1e jaar is het een kkzooi in nederland, maar dan is de lol er vanaf en zal het minder worden.
 
gisteren gign een vriend van mij ook wat afsteken en ik heb het ff gefilmd met m'n telefoon om te kijken of het het waard is om snachts om 12 uur ook te filmen met telefoon... gaat nog best goed vind ik zelf:)

owja als je goed luistert op het eind van het filmpje hoor je nog een boze man roepen dat hij kinders op bed heeft liggen:D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=FFr4XjpJ6cg"]YouTube - vuurwerk begin van de avond[/ame]
 
ik heb oowk nog van die imitatie lawinepijlen denk ik.
daat staat devil op ofzo die kosten me 7 euro stuk maar die klappen oowk wel lekker hard;)
 


me zolder is 1 grote bom:P
rechts achter het schot nog doos met 21 dikke red devil lawinepijlen 250gram
links nog doos nitraat met 50 doosjes:P
17x 100.000 klappers:P..

hehehe:P
maar nee ik steek ze niet zelf af:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top