Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
De collectie voor dit jaar.
Staan nog een paar dingetjes niet op.
Heb een bonbridge doos gekocht samen met een vriend van me (die ligt bij hem) 100 shots Palmtree Crackling en nog wat belachelijk grote vuurpijlen van 1,60m hoog met stok.



U ziet:
8 shots 2" mortierpijp, Kegelfontijn 5-7m, 4x60 shots nitraatmatjes, Bonbridge 25shots Chrysantum Crackling, 10x Signal Rocket Lawinepijl, 3x 10 Supervlinders, 1 x 20 Crepe nitraten, 2 x 10 Red Devils en tot slot 12 uitjes (2" knalmortieren).
 
Last edited:
Ik kan het wel allemaal uit gaan leggen natuurlijk, maar het is iig niet mijn geld :)

Daarnaast heb ik nooit vuurwerk thuis liggen, halen het aaltijd de 31ste op van de opslag.


Ik heb die uitleg niet nodig denk ik :P zo kom ik denk ik ook aan me vuurwerk zonder een cent uit te geven :7
 
Dit is een echte ;)

Xtrem blitz = echt
Xtreem blitz = nep

Verschil zit m in t uiterlijk dus in die extra E, van binnen scheelt t heel veel.
De neppe gaat met een fluit omhoog, en dan een zacht knalletje.

De echte knalt uberhard met een heerlijk ti boeketje :D
Die had ik laatst ook, maar vond ze niet zo super, wel redelijke kanllers iig :)
Deze is btw met stok, en jouwe niet?

 
dit jaar maar weer eens het vuurwerk van de achterbuurman aanschouwen :P

die heeft ook ieder jaar voor achterlijk teveel geld spul :P

en daarna fijn het cafe in hoor :P
 
De collectie voor dit jaar....

U ziet:
8 shots 2" mortierpijp, Kegelfontijn 5-7m, 4x60 shots nitraatmatjes, Bonbridge 25shots Chrysantum Crackling, 10x Signal Rocket Lawinepijl, 3x 10 Supervlinders, 1 x 20 Crepe nitraten, 2 x 10 Red Devils en tot slot 12 uitjes (2" knalmortieren).


Weet niet of er bij jou'n fontijn een andere beschrijving zit, maar hij spuit een 4,5 meter hoog. maakt verder ook niet uit is iig mooi spul :)
 
ben vorige week eve gereden
2 mortiepijlen uit denemarken dus ben benieuwe
sier pakketje zoals elk jaar met 8 potten erin
80nitrate
van die kubusjes van touw die gwn lekker hard klappe.
en dan van de week nog ffkes rijden
wil nog kubusjes gigavlinders en super nitrate en dan kunnen we ons weer vermaken met bushokjes enzo:P
 
ben vorige week eve gereden
2 mortiepijlen uit denemarken dus ben benieuwe
sier pakketje zoals elk jaar met 8 potten erin
80nitrate
van die kubusjes van touw die gwn lekker hard klappe.
en dan van de week nog ffkes rijden
wil nog kubusjes gigavlinders en super nitrate en dan kunnen we ons weer vermaken met bushokjes enzo:P

Stoer :|

Oh wat walg ik van dit soort volk :r
 
Iemand ervaring met deze dingen?
SP_A0192.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top