dat zijn geen thundercrackers, dat zijn crepe nitraten. als je thundercrackers hebt dan heb je goed pech, dat is namelijk de slechtste nitraat die je kan kopen
sr-johan said:als je er geen ervaring er mee hebt praat dan niet zo dom! dit zijn thundercrackers zonder opdruk! gaan stuk harder als TT. en zijn Zeker niet te vergelijken met die dolfijn dingen
sr-johan said:Het is gewoon een Feit dat de afgebeelde nitraten op de foto, niet van dolfijn komen. Deze heten ook wel green light thunder. als je forums leest moet je het weten.
rowdy-10 said:als je even kijkt naar mijn foto zie je dat ze anders zijn !
Hier een filmpje van deze nitraat : http://www.uploadweb.net/upfiles/Crepe nitraat.AVI
dragsterlover said:deze heb ik net binnen, en meteen getest, super dingen denks +ralf+
Wat versta jij onder een Giga vlinder, toch niet zo'n karton kleurige vlinder waar ik foto van heb gepostdragsterlover said:morgen giga vlinders kijken hoe dat gaat+ralf+
dragsterlover said:morgen giga vlinders kijken hoe dat gaat+ralf+
dragsterlover said:deze heb ik net binnen, en meteen getest, super dingen denks +ralf+
Ze hadden net als Alpeco nu nooit een prijslijst, er staat bij elk product een wit vakje en me vader heeft er vroeger een aantal ingevuld (jammergenoeg alleen van de rollen:X) Hindoe 8000 was 100,- Gulden Hindoe 4000 was 35,- gulden, ter vergelijking Hindoe 4000 @ alpeco kost nu 40,- EURO:Xmaximalistixx said:@ raceroxie, wat vet dat je nog dat krantje hebt. heb je ook de prijslijst etc erbij? is wel een leuk collectors item
Raceroxie said:Ze hadden net als Alpeco nu nooit een prijslijst, er staat bij elk product een wit vakje en me vader heeft er vroeger een aantal ingevuld (jammergenoeg alleen van de rollen:X) Hindoe 8000 was 100,- Gulden Hindoe 4000 was 35,- gulden, ter vergelijking Hindoe 4000 @ alpeco kost nu 40,- EURO:X
RobertD said:Knallen inderdaad behoorlijk hard, heb ze ieder jaar nog gehad.
Tijdens jaar 2000 was er ook een speciale millenium uitvoering, crackling thunder heette dat toen.
Eerst crackling, toen fluit toen de dreun die ginge super denks 8)