Het grote vuurwerktopic 2005-2006

wat is een beetje de gemiddelde straat prijs
voor HARDE Knallen .. vlinder, waar moet ik op letten(type vlinder)

en de straatprijs van een 100.000 klapper

Demo was leuk :D
morgen put ik de filmpjes wel online..
btw morgen show in zoetermeer
zondag scheveningen
dinsdag+vrijdag in rijswijk :P
druk druk druk :P

zenith_ust said:
wat is een beetje de gemiddelde straat prijs
voor HARDE Knallen .. vlinder, waar moet ik op letten(type vlinder)

en de straatprijs van een 100.000 klapper

nitraten tussen de 8 tot 15 euro
vlinders tussen de 15 tot 25 euro

betere nitraten zijn : tt's nt's
betere vlinders: "op te leggen" gekleurde super vlinders" of spanisch cracker special of treuno ricasa no4

100.000 matten hebben gevarieerde prijzen, je moet denken tussen de 60 tot 90 euro

ippeltje said:
jij heb het er maar druk mee.
ik heb trouwens een zink901 pijl gekocht vanavond voor 12,50 toch netjes dacht ik zo.
en 6gr. nitraten is dat wat?

6gram nitraten? heb je daar een fototje van, de meeste nitraten hebben namelijk 2gram. de kartonnen super vlinders hebben btw 6,2 gram

Raceroxie said:
Bex nitraat heette vroeger Thundercracker. En jah idd Dolfijn Nep dingen heette ook thundercracker.
Heb maar ff foto's van Bex krantje gemaakt:

Deze nitraten worden nu o.a. nog steeds onder de naam Bex nitraat verkocht en zullen vast ook andere namen hebben

@SrJohan, lange tijd niet gezien op forum:D
Heb nog geen ervaring met die nitraten, maar gaan ze ook harder als Nitrate thunder (NT) lijkt me niet maar zou wel kunnen natuurlijk.

Haha dat oude Bex foldertje blijft leuk :)

Ik heb zelf nog 2 echte Bex nitraten.
Vorig jaar had ik er nog 3.
Heb er toen 1 getest samen met een super vlinder en een JCWT.
De JCWT ging het minst hard, de OUde Bex Nitraat knalde echter na al die jaren nog steeds het hardst, damn wat een knal 8)

Edit.
Die bex nitraten die daar in dat blaadje staan had ik een paar jaar voor de gene die ik nog op foto heb staan.
Maar deze roze met sterretjes waren dunner dan de echte bex nitraten die ik heb, en ze gingen ook een stuk minder hard!

lawinepijlen kennende zal het wel het laatste zijn...

maar ja, voor hetzelfde geld heb je een scherf van zo'n bus in je hoofd zitten en is het einde verhaal...

Quick said:
lawinepijlen kennende zal het wel het laatste zijn...

maar ja, voor hetzelfde geld heb je een scherf van zo'n bus in je hoofd zitten en is het einde verhaal...

jah idd, het gaat hard, in mijn vroegere baldadige jaren blies ik nog weleens brievenbussen op(noob:P),en toen vlogen de scherven al rond me oren. hierbij moet je helemaal afstand houden

Back