Het grote vuurwerktopic 2005-2006

dat zijn geen thundercrackers, dat zijn crepe nitraten. als je thundercrackers hebt dan heb je goed pech, dat is namelijk de slechtste nitraat die je kan kopen

als je er geen ervaring er mee hebt praat dan niet zo dom! dit zijn thundercrackers zonder opdruk! gaan stuk harder als TT. en zijn Zeker niet te vergelijken met die dolfijn dingen

sr-johan said:
als je er geen ervaring er mee hebt praat dan niet zo dom! dit zijn thundercrackers zonder opdruk! gaan stuk harder als TT. en zijn Zeker niet te vergelijken met die dolfijn dingen

hoe kan jij bepalen of ik ervaring heb of niet? je bent zlef aant blaten met zo'n zinloze reply, heb het liever over vuurwerk in een topic wat ervoor is bestemd, ik heb niet voor niks een tweede reply aangemaakt met een foto om informatie te geven.

Het is gewoon een Feit dat de afgebeelde nitraten op de foto, niet van dolfijn komen. Deze heten ook wel green light thunder. als je forums leest moet je het weten.

sr-johan said:
Het is gewoon een Feit dat de afgebeelde nitraten op de foto, niet van dolfijn komen. Deze heten ook wel green light thunder. als je forums leest moet je het weten.

Vroeger waren die papierkleurige met roze bovenkant DE prima nitraten, maar dan heb ik het wel over 8 jaar terug ofzo

TT vind ik nog niet zo broerd opzich

deze lijken ook erg op de Bex nitraat. Ze zijn niet het zelfde maar dit is de hardste nitraat die ik op dit moment ken. gaat harder dan helios nitraat en TT

rowdy-10 said:
als je even kijkt naar mijn foto zie je dat ze anders zijn !

Hier een filmpje van deze nitraat : http://www.uploadweb.net/upfiles/Crepe nitraat.AVI

jah dat weet ik, alleen zijn er dus blijkbaar 2 nitraten die onder de naam thundercracker door het leven gaan. de gene die jij poste, en de gene die ik poste. jouw nitraten lijken idd veel op de bex nitraten alleen hebben ze geen crepepapier onder. ik had zelf vorig jaar tt's en crepe nitraten, die crepe nitraten zijn het zelfde als de nitraten die rowdy-10 poste, alleen buiten roze om ook verschillende kleuren. ik krijg vanavond de nitraten binnen die rowdy-10 poste, dan zou ik ff foto's maken voor meer duidelijkheid. de helios nitraten daarintegen( coloured flower) zijn dit jaar slecht

Last edited:
deze heb ik net binnen, en meteen getest, super dingen denks +ralf+

nit1.jpg

Bex nitraat heette vroeger Thundercracker. En jah idd Dolfijn Nep dingen heette ook thundercracker.
Heb maar ff foto's van Bex krantje gemaakt:

Deze nitraten worden nu o.a. nog steeds onder de naam Bex nitraat verkocht en zullen vast ook andere namen hebben

@SrJohan, lange tijd niet gezien op forum:D
Heb nog geen ervaring met die nitraten, maar gaan ze ook harder als Nitrate thunder (NT) lijkt me niet maar zou wel kunnen natuurlijk.

dragsterlover said:
morgen giga vlinders kijken hoe dat gaat :p +ralf+
Wat versta jij onder een Giga vlinder, toch niet zo'n karton kleurige vlinder waar ik foto van heb gepost:P

Zo ja mooie verkooppraatjes van je handelaar*D

dragsterlover said:
morgen giga vlinders kijken hoe dat gaat :p +ralf+

gigavlinders? kun je daar eens een fototje van posten:p dingen worden al jaren ni meer gemaakt/verkocht je zal wel super vlinders bedoelen. hier nog ff fototje van gigavlinder, had ik al gepost maar toch:P

dragsterlover said:
deze heb ik net binnen, en meteen getest, super dingen denks +ralf+

Knallen inderdaad behoorlijk hard, heb ze ieder jaar nog gehad.

Tijdens jaar 2000 was er ook een speciale millenium uitvoering, crackling thunder heette dat toen.

Eerst crackling, toen fluit toen de dreun die ginge super denks 8)

maximalistixx said:
@ raceroxie, wat vet dat je nog dat krantje hebt. heb je ook de prijslijst etc erbij? is wel een leuk collectors item
Ze hadden net als Alpeco nu nooit een prijslijst, er staat bij elk product een wit vakje en me vader heeft er vroeger een aantal ingevuld (jammergenoeg alleen van de rollen:X) Hindoe 8000 was 100,- Gulden Hindoe 4000 was 35,- gulden, ter vergelijking Hindoe 4000 @ alpeco kost nu 40,- EURO:X

Raceroxie said:
Ze hadden net als Alpeco nu nooit een prijslijst, er staat bij elk product een wit vakje en me vader heeft er vroeger een aantal ingevuld (jammergenoeg alleen van de rollen:X) Hindoe 8000 was 100,- Gulden Hindoe 4000 was 35,- gulden, ter vergelijking Hindoe 4000 @ alpeco kost nu 40,- EURO:X

jah prijzen liggen anno 2005 enorm hoog, heb je btw al zo'n kartonnen super vlinder getest? was er ni van onder de indruk namelijk

RobertD said:
Knallen inderdaad behoorlijk hard, heb ze ieder jaar nog gehad.

Tijdens jaar 2000 was er ook een speciale millenium uitvoering, crackling thunder heette dat toen.

Eerst crackling, toen fluit toen de dreun die ginge super denks 8)

bedoel je ni de cracking whisling thunder? iets grotere variant.

Back