Het grote vuurwerktopic 2005-2006

maximalistixx said:
ik weet niet waar jij die rollen haalt, maar ik kan bij mn leverancier een 100.000 voor 65 euro kopen en zelfs via connecties een 200.000 voor 145 euro. ik vind 90 euro voor een 100.000 rol wel erg veel geld

65 euro niet dan?.. je steekt gewoon ff 65 euro in de fik :D... knal knal knal.. ja geld weg.. :X

Damn, nu ik jullie er zo over hoor praten krijg ik ook zin in de belgische knallersch :(. Ik hoor er echt helemaal niks over, niemand die verkoopt enz. :(

JorneP said:
65 euro niet dan?.. je steekt gewoon ff 65 euro in de fik :D... knal knal knal.. ja geld weg.. :X

Echt he :D

Vorig jaar was er een knul bij ons, bij jongerencentrum waar ik altijd zit (met wel normale mensen ;)) mja die koopt altijd zon 200.000 ding. Gaat ie altijd aan iedereen vragen wie er mee wil betalen - - > Niemand dus, want hij koopt hem toch wel :) de sukkel :D

"Dan kan je hem zelf afsteken" hahaha

JorneP said:

tja das je eigen keuze hea. als ik dat leuk vind, mensen kopen ook wiet, en roken het op, je koopt ook een big mac en eet hem op, allemaal dingen die even voldoening geven. iedereen maakt andere keuzes. ik heb zoiets, 1 keer in het jaar even leuk knallen, maar wel kijken waar je het goedkoopst kan kopen en de zelfde kwaliteit behouden blijft, het verschil tussen 65 eu en 90 eu is toch veel

Man aangehouden met twee ton vuurwerk in auto

Uitgegeven: 7 december 2005 10:43

ALMELO - Een 39-jarige man uit Tubbergen is in Almelo aangehouden met 2800 kilo zwaar illegaal vuurwerk in zijn bestelwagen. De man had onder meer duizend lawinevuurpijlen en tientallen Chinese rollen in zijn auto liggen, meldde de Bovenregionale Recherche Noord- en Oost-Nederland woensdag.

De man werd maandag onderweg na een tip van de weg gehaald. Hij zit momenteel nog vast, meldde een woordvoerder. De in beslag genomen partij wordt vernietigd.

Bron: nu.nl

Aardige vangst! 8P

Voor de mensen die het nog niet gehoord hebben :+

Man aangehouden met twee ton vuurwerk in auto

Uitgegeven: 7 december 2005 10:43

ALMELO - Een 39-jarige man uit Tubbergen is in Almelo aangehouden met 2800 kilo zwaar illegaal vuurwerk in zijn bestelwagen. De man had onder meer duizend lawinevuurpijlen en tientallen Chinese rollen in zijn auto liggen, meldde de Bovenregionale Recherche Noord- en Oost-Nederland woensdag.

De man werd maandag onderweg na een tip van de weg gehaald. Hij zit momenteel nog vast, meldde een woordvoerder. De in beslag genomen partij wordt vernietigd.

OMG is weer iemand me voor :X

maximalistixx said:
meningen verschillen hea, ik heb beide vlinders gehad, de gekleurde en de kartonnen en kon weinig tot geen verschil merken. het is maar net wat je verwachting ervan is. btw die 18eu is best een nette prijs. kopen zou ik zegge:P

Net nitraat binnen 3 slof, en nu w8ten op die kartonne vlinders -:- ben benieuwd :*

rowdy-10 said:
Ik haal thundercrackers op school maar dan andere editie,
knal is bijna net zo hard als tt, maar ze geven ook nog vlammetje deze :)

http://img15.imgspot.com/?u=/u/05/340/13/nitr11133981012.gif
foto is van site, maar het zijn deze

€10,00 per 20 stuks --> lekker prijs 8)

dat zijn geen thundercrackers, dat zijn crepe nitraten. als je thundercrackers hebt dan heb je goed pech, dat is namelijk de slechtste nitraat die je kan kopen.

maximalistixx said:
dat zijn geen thundercrackers, dat zijn crepe nitraten. als je thundercrackers hebt dan heb je goed pech, dat is namelijk de slechtste nitraat die je kan kopen.

Ut zijn geen thundercrackers !
Op avp , als je kijkt bij thundercrackers zie je deze staan
MAar het is GEEn thundercracker

rowdy-10 said:
Ut zijn geen thundercrackers !
Op avp , als je kijkt bij thundercrackers zie je deze staan
MAar het is GEEn thundercracker

thundercrackers werden enkele jaren verkocht bij dolfijn vuurwerk in baarle. de kwaliteit was beroerd. hieronder een pic ervan. als jij zeker weet dat de nitraten die je hebt thundercrackers zijn, zijn die nitraten in een nieuwjasje gestoken en verbetert, dan mn excuses!

RemcoV said:
Die dingen gingen net zo hard als een astro :X

Die herken ik maar al te goed :X

jah idd, ik heb er ook zeer slechte ervaringen mee, ik kon ze zelfs dit jaar nog krijgen voor 4euro per pak, dat zegt al genoeg voor een nitraat ni:p daarom stond ik ook te kijken op de reactie die ik kreeg dat dit we degelijk thundercrackers zijn

Back