Het grote vuurwerktopic 2005-2006

razorr said:
Zit nog aardig wat kracht achter:)
http://www.alldumb.com/item/12540/

en daarvoor moet je dus wel uitkijken

http://media.ebaumsworld.com/nadsblow.wmv

als iemand een hand kwijt wilt of iets wat daaraanzit

http://websitemaker.kennisnet.nl/Zelfmaak-Bommen/1452638.htm

http://home.wanadoo.nl/w.acolet/vuurwerk.htm

mazzel :)
het is allemaal wel leuk en aardig, maar toch beter gewoon een vlinder ofzo, veiliger , je weet wanneer hij knalt in principe. en hij gaat harder dan in de filmpjes

tjone jonge sommige mensen snappen volgensmij niet dat vuur werk gevaarlijk is ofzo. En dat je voor een stom potje van 3 euro ofzo je leven gewoon kan verkloten.

tuynheck said:
Ja en sommige mensen snappen niet dat als je met een scooter op je smoel gaat, je net zo hard je leven vertieft!
doelloos....

Ik denk dat er wel enig verschil zit tussen hetzelf maken van bommen en rondtouren op je scooter/motor/auto whatever

Imo zouden die handleidingen hier niet gepost moeten worden :L

TresurP said:
Ik denk dat er wel enig verschil zit tussen hetzelf maken van bommen en rondtouren op je scooter/motor/auto whatever

Imo zouden die handleidingen hier niet gepost moeten worden :L
wat betreft die vergelijking, dat klopt idd maar het was gewoon een bummer-opmerking waar niemand iets mee kan.

En dan met betrekking tot de handleiding, daar ben ik het dus ook neit mee eens daarom heb ik al eerder geweigerd de handleiding hier neer te zetten... dan zoek hem zelf maar :)

heb iets leukers gevonden dan dat bommetje van jullie je moet een verhouding van 60% kalium en 40% suiker langzaam smelten in pannetje tot het 1 geheeld is en vloeibaar dan stop je dat in een pvc pijp lontje erin hard laten worden ( 10 min ) aansteken en zo veel rook heb je nog nooit gezien je kan zelf natuurlijk de hoeveelheid bepalen :P echt toff

dit is minder gevaarlijk als die grofty bom van jullie maarja

Raceroxie said:
@ aeroxkoen: ziet er goed uit man, mooie collectie. In Baarle geweest ofniet?
p.s. pm onderweg;)

Net ff paar doosjes vlinders opgehaald:D

Had effe een vraagje aan jou, zitten daar nou 5/10 stuks in zoja, ik kan deze ook krijgen voor 20 euri 10 stuks :X
Had vorig jaar gekleurde met spelfout kan ik ze hiermee vergelijken ? :)

alvast thnx

meende ik al en vind 20 euri te gek, deze had ik vorig jaar .
moet dezelfde hebben denks :)

nut17.jpg

dragsterlover said:
Had effe een vraagje aan jou, zitten daar nou 5/10 stuks in zoja, ik kan deze ook krijgen voor 20 euri 10 stuks :X
Had vorig jaar gekleurde met spelfout kan ik ze hiermee vergelijken ? :)

alvast thnx
In een zo'n pak zitten er 10 in.
Gemiddelde verkoopsprijs is €20,-
Inkoop was voor mij 25% goedkoper.

Ik heb ze vorrig jaar verkocht voor 15 per doosje.. maakte er toen 2.50 winst op.. dit jaar verkoop ik ze voor 20 omdat de prijs in belgie aanzienlijk gestegen is.. t zelfde met 100000 klappers verkocht ik vorrig jaar voor 70 en nu voor 90 euries

die gekleurde met de bekende spelfout "op te leggen" doen eht redelijk alleen zijn dit jaar niet of nauwlijks verkrijgbaar, een goede alternatief zijn de vlinders waarvan raceroxie een fototje van postte. de knal is gelijk alleen is de druk hoger, de karton kleurige vlinders bevatten 6,2 gram. ik heb ze dit jaar gekocht voor 17eu per doos, de inkoopsprijs is lager wanneer je kartons inkoopt, of het niet via via doet. 20 euro vink zelf duur, maar ik weet wel dat alle leveranciers op dit bedrag zitten, de gemiddelde prijzen die ik heb gezien zijn tussen de 17 tot 25 euro. best een hoop euries, maar wel een knal om van te smullen

Ik had gehoord dat die kartonne niet super waren :rolleyes: vreemd.
De 1 zeg wel dat ze hard knallen en de andere niet vage shit dus :X
Kan die kartonne voor 18 euri krijgen nu :p scheelt weer 2 euri :+

dragsterlover said:
Ik had gehoord dat die kartonne niet super waren :rolleyes: vreemd.
De 1 zeg wel dat ze hard knallen en de andere niet vage shit dus :X
Kan die kartonne voor 18 euri krijgen nu :p scheelt weer 2 euri :+

meningen verschillen hea, ik heb beide vlinders gehad, de gekleurde en de kartonnen en kon weinig tot geen verschil merken. het is maar net wat je verwachting ervan is. btw die 18eu is best een nette prijs. kopen zou ik zegge:P

Weksel said:
Ik heb ze vorrig jaar verkocht voor 15 per doosje.. maakte er toen 2.50 winst op.. dit jaar verkoop ik ze voor 20 omdat de prijs in belgie aanzienlijk gestegen is.. t zelfde met 100000 klappers verkocht ik vorrig jaar voor 70 en nu voor 90 euries

ik weet niet waar jij die rollen haalt, maar ik kan bij mn leverancier een 100.000 voor 65 euro kopen en zelfs via connecties een 200.000 voor 145 euro. ik vind 90 euro voor een 100.000 rol wel erg veel geld

Back