Haagze sf2
F0rum psycholoog
praat nu over denk 5 jaar geleden ofzo naar wat ik me kan herrineren viel de schade mee. alleen schoeiplek op de vloerbedekking en een moeder die uit der dak ging
Haagze sf2 said:praat nu over denk 5 jaar geleden ofzo naar wat ik me kan herrineren viel de schade mee. alleen schoeiplek op de vloerbedekking en een moeder die uit der dak ging
Weksel said:Hahaha een maat van mij vorrigjaar, heeft zo'n adhd zusje.. was super druk en gooide gewoon een pirat special bij haar op de kamer. Gat in de parket vloer en een moeder die hem uitflipte.. Ook heeft hij een x benzine op straat tusse de tegels gedaan om mieren te verbranden.. stak het aan en opeens komen er overal vlammen onder tegels vandaan en uit putten nognooit zo hard gelache whahaha..
@ haagse
Wat hebbe daar dan ? toch alleen wa crosshairs enz?
dit is hier in het oosten van het land bij veel zaken te koop, mischien moet je is gaan informeren naar mollen verdelger, hier wordt het namelijk ook voor gebruikt.Waar kun je het beste om carbid? Multimate? wasda?
Mechanic said:Vuurwerkkrantje is hier alweer binnen +ralf+ Weer geen voorverkoop, baggerzooi :X
www.vuurwerkreus.nlTresurP said:lolz
scannen en posten die hap +ralf+
Mechanic said:www.vuurwerkreus.nl
Want ik ben te lui, en ik ben benieuwd hoe lang je t volhoudt op die gare site van ze
tuynheck said:Deze is voor alle mensen die wel eens binnen vuurwerk hebben afgestoken, of dat nou de bedoeling was ofniet:
Jullie zijn mijn helden Echt dat meen ik, ik heb hier echt dubbel gelegen omdat ik me ook helemaal voor kan stellen hoe dat gaat Helemaal met die keukendeur die niet open ging
Dan nog iets, iemand wel eens ervaring gehad met zoutzuurbommen? Ofwel die dingen die je zelf kan maken met een rol alu-folie en aangemengd zoutzuur van de praxis ofzo? Want ik heb dat een jaar of 5 wel eens gedaan maar ik kan me niet meer herinneren of dat hard ging.