Het grote vuurwerktopic 2005-2006

el bandino said:
iemand al eens vuurwerk binnen mee gemaakt? :p

strijker op de keukenvloer:P het was zo koud en wilde een pirat testen, en ik wilde hem vanuit de deuropening gooien, had de deur ni geprobeerd, dus toen de strijker aanstond, en ik de deur open wilde gooien, bleek hij op slot te zitten:P alsk nu terug denk wat een noob actie dat was, hahaha

maximalistixx said:
strijker op de keukenvloer:P het was zo koud en wilde een pirat testen, en ik wilde hem vanuit de deuropening gooien, had de deur ni geprobeerd, dus toen de strijker aanstond, en ik de deur open wilde gooien, bleek hij op slot te zitten:P alsk nu terug denk wat een noob actie dat was, hahaha
Hahah:#

Voor de rest geen schade ofzo ?

Jz. said:
Hahah:#

Voor de rest geen schade ofzo ?

zwarte plek op de mat hehe:P en een huis dat stonk naar vuurwerk, de lucht blijft best een tijdje hangen moet ik je zeggen:P

maargoed, nog wat leuk spul binnen gekregen, alleen die nitraten, vanaaf maar ff testen, want ik hoor verschillende verhalen erover

aeroxkoen said:
Dat zijn Millenieum Edition nitraten, knallen gewoon goed net als Thumping Thunder.

heb ze ff geprobeerd, ze doen het wel aardig, ze sissen alleen voor de knal, zeer appart, dingen gaan overigens iets minder dan de tt's zit ook 0,1 gram minder in. zo ff een super vlinder testen,

>purple-horse< said:
wij gaan altijd carbid schieten:)
ma dan wel met melkbussen op een weiland
en dit jaar voor het eerst een grote gasfles met een melkbus erop gemaakt
verlede gaf dit flinke dreunen bij de buren:)
http://www.melkbusschieten.nl/
zo ging het op die filmpjes ook bij ons:) 15 bussen op een rij en dan dreunen:O
Denks dat ik dit jaar ook ga carbid schieten, mooi goedkoop en mooi hard schieten met een voetbal 8)

die carbid stenen stinken wel ernstig, ik had ze hier in de schuur liggen maar me pa heb ze gewoon in te tuin gedondert :P

Ik schiet dit jaar ook weer carbid, lekker goedkoop en lekker harde knallen..

@ raceroxie.. ik meen het echt... de vlinders zijn dikker als een regenpijp (10 € p/s aantal gram kruit weet ik niet) hebben ze gezegd.. dus maar we zullen zien ;)

Mijn lokale handelaar is opgepakt samen met zijn vader en zit nu nogsteeds vast.. al vanaf donderdag helaas.

weksel

Weksel said:
Ik schiet dit jaar ook weer carbid, lekker goedkoop en lekker harde knallen..

@ raceroxie.. ik meen het echt... de vlinders zijn dikker als een regenpijp (10 € p/s aantal gram kruit weet ik niet) hebben ze gezegd.. dus maar we zullen zien ;)

Mijn lokale handelaar is opgepakt samen met zijn vader en zit nu nogsteeds vast.. al vanaf donderdag helaas.

weksel

tja ze bestaan/bestonden wel, giga vlinders genaamd maar worden al jaren niet verkocht/gefabriceerd, als je er nog aan kan komen moet je dat doen, dingen zijn zeer schaars, denk er wel aan dat die dingen al jaren oud zijn en de kwaliteit niet meer geweldig is

hieronder ff een foto voor de andere forumleden, foto afkomstig van fpm

me broer heb ooit eens een nitraat op zolder gegooit :x hij was uit het raam aan het gooien en stak er toen nog 1 aan liep er een agent in de straat die naar boven riep van nu is het afgelopen. dus toen flikkerde me broer hem op zolder. verder zit ik nu in de trein ( ice ) uit duitsland ff wat gehaald. :d

Back