Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Marcel said:
Dit jaar maar weer naar Assen met GayRune , Laurens en Maykel :D

Iig als het nog mag van Maykel ze papa +pippi+

Grasveld terror 8P

Mogen niet meer karbit knallen @ tuin :|, afgelopen jaar hadden we dr ook wel een zooitje van gemaakt +pippi+

RemcoV said:
Nja hij was net niet dood idd , toen hij op de pijpbom sloeg ontstond er een vonk en was deze afgegaan in zijn hand.

Kan je verwachten hé, gewoon fuckin' dom.

Zelf maken kan wel, als je weet waar je mee bezig bent. Mijn oude buurman maakte vroeger altijd van die parachute dingetjes die hij met een soort mortier in het luchtruim pompte, goed gaaf was dat altijd. Altijd die dingen zoeken en mijn GI-JOE's eraan hangen en van het balkon gooien! 8)

Vassago said:
Kan je verwachten hé, gewoon fuckin' dom.

Zelf maken kan wel, als je weet waar je mee bezig bent. Mijn oude buurman maakte vroeger altijd van die parachute dingetjes die hij met een soort mortier in het luchtruim pompte, goed gaaf was dat altijd. Altijd die dingen zoeken en mijn GI-JOE's eraan hangen en van het balkon gooien! 8)

Dat tuig uit Vlissingen ook altijd 8P 8P :henko:

Vassago said:
Je moest eens weten wat die GI-JOE's van mij allemaal hebben gedaan ;)
Heb jij de GI-JOE's van Toy story? :p

trouwens, welke vlinders zijn er bij "jullie" verkrijgbaar? Vorig jaar hadden ze hier Gele, rode en blauwe. Duurste was 5€ per stuk :X

Kon ook aan betonstrijkers komen. Maar ik vind het nogal een gok.
Zometeen de rest van mijn leven met 1 hand verder. Dan is NOOIT een klap waard. Ik koop liever dan supervlinders met een lont. Niet dat dat veilig is, maar ik heb het niet op die betonstrijkers.
Ik kijk wel uit en desnoods een gebroken astro ervoor (of 2 :P) :)

je moet gewoon niet iets aansteken en dan nog ff stoer in je handen houden.
als het aan staat gewoon meteen weggooien..
vorig jaar ook met böller's gezien...die dingen knallen ook echt wel je hand eraf mja..als je gewoon aanstrijkt en snel een gooi geeft is dat beter als iets met een lont wat je stoer in je handen houd wat 9 van de 10 mensen doet.

efsane said:
Heb jij de GI-JOE's van Toy story? :p

trouwens, welke vlinders zijn er bij "jullie" verkrijgbaar? Vorig jaar hadden ze hier Gele, rode en blauwe. Duurste was 5€ per stuk :X

Ik denk de Echte GI-Joe, uit de tijd dat de transformers, micheal valliant enzo er ook nog voor waren +ralf+

action1.jpg

front.jpg

Deze had ik dus, goed jammer dat deze kapot is gegaan. Ik heb er nog een berg, zal ze eens opzoeken :+

Genoeg offtopic btw :)

eehm vuurwerktopic?

RIJSWIJK (ANP) - De politie heeft tussen 1 oktober en 28 november ruim 26.000 kilo illegaal vuurwerk in beslag genomen. Dat bleek donderdag uit de Vuurwerkbarometer van het Openbaar Ministerie.

Van de in totaal 26.475 kilo illegaal vuurwerk is ruim 12.000 kilo opgespoord dankzij tips via het meldpunt Meld Misdaad Anoniem. De tiplijn M. ontving tot op woensdag vijftig meldingen over illegaal vuurwerk. In 2004 werd M. 222 keer getipt, wat uiteindelijk 10.000 kilo illegaal vuurwerk opleverde. Een woordvoerster van het meldpunt voorspelt dat het aantal meldingen en daarmee de hoeveelheid in beslag genomen vuurwerk de laatste maand van 2005 nog sterk toenemen.

De afgelopen week werden grote partijen illegaal vuurwerk opgespoord. Maandag ontdekte de politie in een zeecontainer op een industrieterrein in Lelystad 6000 kilo illegaal vuurwerk. Diezelfde dag stuitte de douane in een vrachtwagen in Eindhoven op de tot nu toe grootste partij van dit jaar: 6200 kilo. Dinsdag werd in een vrachtwagen in Den Haag 5000 kilo knalwerk gevonden, waarvan een groot deel illegaal. Woensdag trof de politie in een loods in Amsterdam-Noord 6000 kilo illegaal consumentenvuurwerk aan. Van de partij in Lelystad is zeker dat die is opgespoord na een anonieme tip via het meldpunt.

bron: Metro krant en dank aan mafkaas

best wat onderhand

maximalistixx said:
tja het is niet dat ik bang ben mn poten te verliezen, ik steek pantzerfausts ook gewoon met een aansteker aan, strijkers ook, ga ni tig luciferdoosjes kopen voor een paar strijkers, waarbij je met 1 strijk een doosje sloopt. het is meer het idee dat het lont hapert als je gooit. je kan hem neerleggen, daar heb je gelijk in. maar om elke vlinder op de grond te leggen, en aantesteken met een astro vink net iets teveel van het goede.

Ze verkopen toch ook strijkplaatjes? Dit zijn van die keiharde kartonnen dingen die best lang meegaan. Die dingen kosten ook geen reet geloof ik. +ralf+

dartmaster187 said:
Ik kijk wel uit en desnoods een gebroken astro ervoor (of 2 :P) :)

Idd. Ik vind het tof om zon belachelijke knal te maken maar dan leg ik er liever 2, voor mijn part 3 astro's ervoor. Het is idioot om iets met een strijker af te "strijken" wat je hand er af kan knallen of erger. Beter een beetje "Nerdisch" en er aantal astro's voor leggen. Dat heeft helemaal niets met stoer te maken maar met verstandig zijn ;-)

kus

Raceroxie said:
Afschieten die mensen:(

Beetje anoniem een tip aan de politie geven, stelletje nsb'ers.

Wees blij dat het kan en mag in NL. Dat jij er de dupe van bent omdat je iets illegaals doet is kut voor jou, maar het is en blijft verboden.

Vind je het ook erg dat mensen b.v. via die tiplijn xtc-fabrieken op laten doeken, en aangeven dat er daar en daar meisjes verkracht worden in een loods?

Vassago said:
Wees blij dat het kan en mag in NL. Dat jij er de dupe van bent omdat je iets illegaals doet is kut voor jou, maar het is en blijft verboden.
KLOPT

Vind je het ook erg dat mensen b.v. via die tiplijn xtc-fabrieken op laten doeken,
JA

en aangeven dat er daar en daar meisjes verkracht worden in een loods?
NEE
maar je hebt idd volledig gelijk.

Back