r0xracer
Well-Known Member
Raceroxie said:
veel te ziek
hoeveel was je totaal wel niet kwijt joh:S?
Raceroxie said:
Shadower said:Tja, je kan beter coke smokkelen, als je minder dan een kilo heb hoef je het alleen maar in te leveren als je gepakt wordt :L.
Krom land waar we in leven
Raceroxie said:@ C4Rn: Zijn idd zonder KVK te koop, ik zal van de week ff detail pic maken van zo'n mat. Ze zijn idd opgerold in een paar lagen wat vastzit met een touwtje die moet je er dus wel eerst afhalen
chimmy said:hier wat zelfgemaakt explosieven waarmee ik wat aant expirimenteren ben, het is vrijwel onstabiel omdat het flash is en bij lichte aanraking ontsteekt maar ga het een zwaardere dichtheid geven door toevoeging van natrium dus bigger bang met minder risico enjoy
http://media.putfile.com/zelfgemaakte-explosieven
Oke heb vanaaf ff de trueno ricasa no4 vergeleken met een NT.maximalistixx said:@ raceroxie: heb je al die treuno no4 en die spanisch crackers getest? ik hoor namelijk goede verhalen over beide, die spanish crackers die je hebt, zijn dat die 0,7 gram of die 2 grams versie, special of gewoon? die spanish crackers zijn samen met de NT's " nitrate thunder" de zwaarste stukjes vuurwerk zonder kvk op het moment, op de chainhunter na dan.
rowdy-10 said:vet vaag :|
mijn pirat special knalt bijna net zo hard als mij spanish crackers !
Ik heb gewoon de normale spanish crackers , !
M@ste®foo®t said:ik had precies hetzelfde
mja al mijn vuurwerk was vorig jaar kut .
op de 'böller's en de goon lee's na
mja strijkers gingen af na 2 seconden..die spanish dingen gingen zacht .
en aan alles wat ik dit jaar wil hebbe kan ik niet kome
Haagze sf2 said:Den Haag - Een tip via de M-lijn heeft de politie donderdag 24 november geleid naar een woning aan de Winkelstede waar een hoeveelheid verboden vuurwerk op de zolder zou liggen. Op de zolder van de woning troffen agenten inderdaad twee hindoe rollen, 6 matjes, een honderdduizend klapper (Chinese rol), twaalf mortierbommen (verschillende doorsneden), drie dozen strijkers en toegestaan consumenten vuurwerk aan. Twee Hagenaars, 20 en 22 jaar oud werden in de woning aangehouden. Beide verdachten zijn na verhoor in vrijheid gesteld.
Twee Hagenaars, 20 en 22 jaar oud werden in de woning aangehouden. Beide verdachten zijn na verhoor in vrijheid gesteld.
Bron Politie.nl
:X
volgens mij word jij in de gaten gehouden:XHaagze sf2 said:Nee zijn me buren mijn VW komt voorlopig niet mijn huis in...