Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Jz. said:
@ Raceroxie : Hoeveel betaal je nou voor zo`n doos met nitrate thunders 8) ?
1 doos is 45 euro
vanaf 3 dozen wordt het 40,50 per doos
Karton prijs (10 dozen) is nog goedkoper weet alleen niet hoeveel.

en winst valt er goed te maken op die nitraatjes, verkoop zo'n doos voor 100 euro-:-

Raceroxie said:
1 doos is 45 euro
vanaf 3 dozen wordt het 40,50 per doos
Karton prijs (10 dozen) is nog goedkoper weet alleen niet hoeveel.

en winst valt er goed te maken op die nitraatjes, verkoop zo'n doos voor 100 euro-:-

Idd. Maarja van die die jij heb weet ik iig dat ze goed hard knallen.. Of ik moet niks gewend zijn 8P .. Ik had ze vorig jaar ook, wil ze nu ook weer hebben maarja, ken niemand in de buurt die er heen gaat :rolleyes:

waar halen jullie toch allemaal die dikke bommen,

als ik hier in maastricht de grens over ga en om nitraten vraag enzo krijg ik alleen maar kleintjes.

maar die ik hier zie en wat ik hoor zijn die van jullie veel harder.

of moet ik gewoon verder zoeken ?

Daniël. said:
Haagze, hoeveel ben jij nu inmiddels wel niet kwijt aan dat vuurwerk, dat baf boem weg is?
Volgens mij begrijp jij iets niet:P
Ik koop altijd aardig wat vuurwerk, zoveel dat iedereen me altijd voor gek verklaart. Mooie is alleen dat ik er meestal maar 200 euro aan kwijt ben.
M.a.w. je maakt zoveel winst op vuurwerk dat je je eigen vuurwerk of gratis hebt of goedkoop.

Verder die rook beredenering heb ik dus ook;)

Raceroxie said:
Ik koop altijd aardig wat vuurwerk, zoveel dat iedereen me altijd voor gek verklaart. Mooie is alleen dat ik er meestal maar 200 euro aan kwijt ben.
M.a.w. je maakt zoveel winst op vuurwerk dat je je eigen vuurwerk of gratis hebt of goedkoop.

:henko: vriendjes worden :henko:
eindelijk iemand die het snapt. zoveel mogelijk verkopen zodat je zelf gratis heb :henko: ;)

Raceroxie said:

maar dat is illegaal?

zelfde redenering van een junk die begint drugs te verkopen om zelf geen kosten te hebben...

Tim_xsh said:
maar dat is illegaal?

zelfde redenering van een junk die begint drugs te verkopen om zelf geen kosten te hebben...
Scooter opvoeren mag ook niet, lekker belangrijk. En dat een junk zelf drugs verkoopt is omdat hij moet overleven, Van een beetje vuurwerk die je NIET verkoopt ga je niet dood hoor

de afgelopen 5 jaar dat ik anar belgie ben geweest, heb ik altijd veel gekocht maar bijna het 2 voudige terug verdient. van dat geld koop ik dan weer vuurwerk voor mn eigen, een proces dat als de gekste werkt:P

Jz. said:
Scooter opvoeren mag ook niet, lekker belangrijk. En dat een junk zelf drugs verkoopt is omdat hij moet overleven, Van een beetje vuurwerk die je NIET verkoopt ga je niet dood hoor

pfff xtc consumenten gaan heus niet dood zonder shit en verkopen dus gewoon lekker...

t is gewoon de economische gedachte erachter.

verder ga je van niet verkochte xtc dus ook niet dood...

Tim_xsh said:
pfff xtc consumenten gaan heus niet dood zonder shit en verkopen dus gewoon lekker...

t is gewoon de economische gedachte erachter.

verder ga je van niet verkochte xtc dus ook niet dood...

Neem jij maar 89 pilletjes achter elkaar :*

:# Nee maar oke ik snap wel een beetje wat je bedoelt 8)

Tim_xsh said:
maar dat is illegaal?

Vuurwerk bezitten in NL is sowieso al illegaal, wat is er niet illegaal in NL.
Volgens mij is het ook illegaal om naaktfoto's van iemand op inet te plaatsen zonder toestemming:P:*

ik heb acteursrecht erop... kijk naar paris hilton, die kan ook niets ertegen doen ;)

maar ehm, denk dat vuurwerkhandel wel best vergelijkbaar is met drugshandel, niet?

big-t said:
waar halen jullie toch allemaal die dikke bommen,

als ik hier in maastricht de grens over ga en om nitraten vraag enzo krijg ik alleen maar kleintjes.

maar die ik hier zie en wat ik hoor zijn die van jullie veel harder.

of moet ik gewoon verder zoeken ?
Euh ga naar drutti in smeermaas? Kijk een btje rond, en niet in elke winkel roepen of ze echte knallers hebben, maar gewoon btje relax doen. ;)
OF, doe alles via etienne, die gaan dit jaar veeeeel halen..alst doorgaat.

Tim_xsh said:
volgens mij ben je met 20 pillen op zak minder de lul dan met 20 lawinepijlen, niet? :P

Dat zou ik niet te hard roepen, vaak word je voor t bezit van drugs ook nog vervolgt maar vuurwerk is inleveren en een boete. Flinke boete, dat wel :P

Back