Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Weksel said:
Naar mijn weten is dat industrie terein Belgie?!
maarja ik kom zelden in baarle.
Wat heb je gehad? voor eigen gebruik of verkoop?
Voor eigen gebruik zou het een geld boete kunnen worden ( wel een hoge )
voor verkoop is het meestal taakstraf. :henko:
Als je voor 150 heb gehaald en je heb de prijs betaald die hun vragen heb je dus ongeveer 20 pakjes bij je.. dus dan zou het eigen gebruik zijn lijkt mij..

haagse, dat je het doet ok, maar dat je hier je verhaal zet en fotos en alles is niet slim, ze hoeven maar een ip te hebben en t bewijs dat je wat hebt staat zwart op wit :) :L

Ja het is eigen gebruik idd is ook opgeschreven, maar hoe hoog ligt die boete dan ong weet jij dat?? (btw dat industieterrein ligt in nederland :L haha weet je loots te daar net iets voorbij het straatje van zena ligt nederland al..)

Bart.T@zipsp said:
haagse, dat je het doet ok, maar dat je hier je verhaal zet en fotos en alles is niet slim, ze hoeven maar een ip te hebben en t bewijs dat je wat hebt staat zwart op wit :) :L

mhwa ben er niet zo bang voor, zoals ik al vermeld heb ik nik smee rliggen en heb dus niks misdaan, dat spul van die foto's is van voorbij gaande jaren en is vooral ter info voor mensen die wel willen gaan halen dit jaar, ik zelf ga niet meer igg, maar kan wel mensen informeren over keuzes etc. denk ook niet dat de politie op een scooterforum naar vuurwerk gaat zoeken, ik verkoop het niet, ik geef alleen info.

Zo denk ik er ook over. ik geef slechts info :)
En wie weet lul ik wel enorm veel. en heb ik geen vrienden. ik bedoel ze moeten eerst eens bewijzen dat ik het echt heb, en niet alles loop te bluffen @ forum *D "Lang leven het beleid in NL"

maximalistixx said:
blablabl etc...

tip: zitten er van die beveiligingen op de brievenbussen zodat er alleen nog brieven in gegooit kunnen worden, deze zijn net zo dik als een brief;)

voor vragen of opmerkingen ff pm'en

Leuk dingen slopen die niet van jou zijn :L

Verder vind ik vuurwerk ook wel tof hoor :*

dingen slopen is triest...
verder ook maar ff hier posten :)

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=12620[/ir]
vanmiddag gemaakt.
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=12621[/ir]
en getest.
lont te langzaam.
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=12622[/ir]

net gemaakt vanavond testen
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=12623[/ir]
lonten zijn nu even lang :P })
vanavond fimlpjes

Enrico@Sprinter said:
Denk je nou echt dat die lonten allemaal evensnel branden?

dat gaat zo idd niet echt lukken, er hoeft maar een beetje wind te staan uit 1 richting en de lontjes die in de windrichting staan zullen sneller branden door meer zuurstof toevoeging, ook hebben lontjes niet allemaal de zelfde vertragingssnelheid, een beetje meer of minder kruit in het lont kan al versnellen of vertragen. ook moe tje eraan denken wanneer 1 pijl sneller als de ander de lucht in schiet dat hij doordat je verbonden zijn dat hij de andere pijl mee trekt wat nare gevolgen kan hebben

dat filmpje is wel uber idd. ik dnek zelf dat het maar een bepaald percentage is wat gepakt wordt, ikd enk dat de grote jongens nauwelijks worden gepakt, ook controleerd de politie nu belgie, maar ook veel zwaar illegaal vuurwerk zoals pantserfausts, weco lawinepijlen, of boller A komt nederland binnen via duitsland, en dan nog maar niet te spreken over al het chinese vuurwerk dat in de havens binnenkomen, of het spaanse vuurwerk waar de nederlandse politie niet op controleerd. het is en blijft voor de politie onbegonnen werk, natuurlijk moeten ze wel blijven controleren, al is het alleen maar de angst voor de koper om gepakt te worden. wanneer er niet gecontroleerd zal worden zal de invoer de eerste jaren enorm stijgen, maar doordat illegaal vuurwerk kopen ook een soort van spannend spelletje is, zal na een aantal jaren het ingevoerde vuurwerk percentage dalen naar mn mening. de vraag doordat het niet illegaal is neemt af. ook blijkt uit het filmpje maar weer, hoe erg de politie je naait in dit land, ik vraag me vaak af of de controles echt met de veiligheid te maken hebben of met geldklopperij. in mijn ogen is en blijft het het laatste, als je zelfs als je vrijwillig je vuurwerk inlevert een prent krijgt , waar moet het dan heen?

Bart.T@zipsp said:
pijl wordt nooit meegetrokken, want als de lont brand is ie al losgekoppelt van de andere ;)

en in de dat filmpje, je levert t in (die verslaggever) en nog ee proces :L

ik doelde meer op die erste combinatie van pijlen waarbij je onderling verbonden zijn, als lonten verbonden zijn hoeft het niet zo te zijn dat ze ook daadwerkelijk ontsteken

Back