Henk_de_mol
Old skool member
Tim_xsh said:ga eens op zoek naar psycholoog oid :X
:W
Tim_xsh said:ga eens op zoek naar psycholoog oid :X
Omg, heb je het nu nog niet geleerd? :LHaagze sf2 said:Verveling om 1 uur snachts en dan het bos in gaan om af te steken
mark007 said:Beter steek je je geld in je scooter8P
MHR Aerox said:wat is het adres van die alpeco dan en wat hebben ze daar allemaal te koop?
Nee, Me ouders zijn ook erg blij met me +pippi+Daniël. said:Omg, heb je het nu nog niet geleerd? :L
Geld?? Uhh laten we het zo zeggen alles kost geld, en aangezien niet alles voor mij is speel ik nooit gelijk :+ :Xpiaggotuning said:hoeveel geld heb je er nu alwel niet ingepompt haagsesf2 Ben je niet een beetje teveel aan het inslaan
Ach voorkomen moet ik toch al en zolang "mijn vrienden" niks bij mij vind kunnen ze het nooit aantonen lijkt mij :zVassago said:Het lijkt mij ook niet helemaal snugger nee. Vooral niet om het vervolgens hier nog ff te showen.
Nee ik steek me geld in me auto, en vakantie's Sommige mensen rokenmark007 said:Beter steek je je geld in je scooter8P
Ach heb erger gereden en zolang je niet rookt of er een auto achter in knalt.. :henko:Mitsjiel said:tov zo'n bom in de achterbak van je auto
Weksel said:Nou laten we beginnen,
Ik vandaag met me pa naar belgie geweest, vuurwerk hale...
rijde we naar Zena in baarle. Rijden door de straat die ik een man in een auto zitte en zeg tegen me pa tering hem vertrouw ik nie, me pa zegt ach ga weg man da is niks.
Kope vrolijk flink wat vuurwerk, laaie alles in en rijde rustig aan. Net over de nederlandse komt er een idioot ons inhalen toeterend en met een bordje STOP politie aan het raam.
Wij netjes stoppen, lekker rustig gebleve vuurwerk in beslag genomen enz boete wordt bepaald door de offcier van justitie... :L
Weer een geslaagd dagje belgie dus :L
Jonges pas op met vuurwerk uit belgie halen want die flikkers staan er flink te controleren, toevallig dat een man die na ons vuurwerk kwam halen ook al 100 m verderop aangehouwe is!!
MENSEN LET AUB OP !!!!!!!!!!!!