Sibo said:
piaggotuning said:wel netjes hoe die laaste achterelkaar aanvliegen maar kan je dan niet gewoon zn grote dooskopen met van die pijlen erin 100 stuks ofzo heb je hetzelfde effect en je hoeft maar 1 lontje aan te steken
Raceroxie said:Voor alles heb je dit jaar KVK nodig (behalve chainthunder 500)
Komt omdat alles opnieuw gekeurt wordt in België en alleen de chain 500 nog maar een goedkeuring heeft gekregen, de artikelen die nog niet gekeurd zijn vallen automatisch onder spektakel en dus KVK.
Zie ook de prijskaartjes; wit en blauw is zonder KVK, geel met
@ Haagze: Die stokken hoe jij het noemt, zijn Traca's.
Het is een speciaal soort spaans vuurwerk wat dit jaar voor het eerst is geimporteerd naar belgië.
Is een soort van knalmat met 20 knallers (kleine vlindertjes ofzo) met op het einde een supervlinder die 10 gram flash bevat
Hier een filmpje van zo'n Traca:
http://www.freakpyromaniacs.com/Movie_database/Fallas/Fallas_2003_15_Traca_50_meter.mpg
Op het filmpje zie je een traca van 50 meter bij alpeco hebben ze traca's van 10 meter!!
Btw: Widowmakers zijn ook niet echt mijn ding
Jah klpt, alleen de knal valt nogal tegen van de hedendaagse widowsmaximalistixx said:widowmakers zijn wel veilig, heb er iig nog nooit problemen mee gehad in vergelijking tot pirats of corsairs. die traca's of hoe ze ook mogen heten zijn wel vet, de spaanse buurman aan de overkant weet er ook wel raad mee gisteren hoorde ik de eerste spaanse knallen van het jaar alweer, een vaag soort strijkers ofzo
Raceroxie said:Jah klpt, alleen de knal valt nogal tegen van de hedendaagse widows
De oude Widowmakers van Bex die gingen pas hard (goeie ouwe tijd:z)
Maja ik zelf neem ze iig niet meer
Van strijkers neem ik alleen nog maar corsairs, die vind ik nog goed knallen voor de prijs, de rest is onderhand even hard als een astronaut
:Lpiaggotuning said:of doe je dan net als een vriend van me je legt alles op een hoop en benzine erover en rennen voor je leven in het bos