Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Zou je wel zeggen he, mja ik was 15 ofzo... Kan ook de samenstelling gewoon flink verneukt hebben... Misschien straks eens proberen emt een kruik :D Ik zal eens kijken of ik het ook kan filmen ofzo

Net een "bom" gemaakt met water, gootsteenontstopper en alu folie :)
Was best geslaagd moet ik zeggen :) Ik had alleen gehoopt dat de fles wat meer druk aankon, mja het is gefilmd... Zal zo wel ff kijken of ik het kan planten hier als iemand dat leuk vind :S

groeten

el bandino said:
iemand al eens vuurwerk binnen mee gemaakt? :p

bij kameraad thuis, was kout(goh;)) en hadden geen schoene aan dus we staan in de deuropening, was eerste keer dat we piratstrijkers hadden dus helemaal zenuwachtig :p
ik strijk dat ding aan en wil um door de deuropening naar buiten gooie, denkt me maat dat ie al buite is en voor dat de strijker werkelijk buiten was de keuken deur al dicht :X

dus schreeuw en renne :p ging wel bikkelhard

natijd: komt die ma thuis, jah jongens wat stinkt het hier naar vuurwerk toch niet binnen afgestoken of wel?
kameraad: ehj mam denk nu eens na, zie je mij er voor aan om vuurwerk binnen af te steken ?

geweldig :D

Last edited:
dutch said:
bij kameraad thuis, was kout en hadden geen schoene aan dus we staan in de deuropening, was eerste keer dat we piratstrijkers hadden dus helemaal zenuwachtig :p
ik strijk dat ding aan en wil um door de deuropening naar buiten gooie, denkt me maat dat ie al buite is en voor dat de strijker werkelijk buiten was de keuken deur al dicht :X

enz....

Was het kout ja .. ? :+

tuynheck said:
zo ging het bij mij ook...
maar dan met blonderings prut en de inhoud van een batterij :X

duurde ook fucking lang, vriend van me loopt er heen om het ding te halen... psssssssssss helemaal wit aan de rechterkant :P
gelukkig geen ontploffing.

*edit, jij schud voordat je weg gooit... DOM!
heb een filmpje gezien van een dude die het zelfde doet.. BOEM in z'n hand, hand smeult langzaam weg.............

Laurens. said:
Was toch een filmpje van dat die in iemand zn handen ontploft, zo ontstopperbom?
lekker slim om er mee bezig te gaan :L

Lol mja als je je aan de regels houd.....

Edit* Owk schudden doet ik neit meer :D

Ja knul, gewoon een beetje op inet zoeken naar ontstopper, water en alu folie :)
Mja nu wil ik meer meer meer meer meer

Back