Het grote vuurwerktopic 2005-2006

maximalistixx said:
jah prijzen liggen anno 2005 enorm hoog, heb je btw al zo'n kartonnen super vlinder getest? was er ni van onder de indruk namelijk
Hahaha sorry hoor maar ik ga hier nu ff helemaal out:D
Je loopt eerst op elk forum (FPM en hier) die dingen de hemel in te prijzen en nu ben je niet onder de indruk. Ik heb er nog steeds dezelfde mening over, net zo goed als gekleurde vlinders alleen kut lonten, die moelijk aangaan en uitgaan als je ze weggooit.

BTW: er heeft wel een speciale millenium nitraat bestaan, dit was geen CWT. zal morgen er wel ff foto van zoeken ga nu slapen.
[edit]bij nader inzien denk ik idd ook dat hij cwt bedoelt;)

Raceroxie said:
Wat versta jij onder een Giga vlinder, toch niet zo'n karton kleurige vlinder waar ik foto van heb gepost:P

Zo ja mooie verkooppraatjes van je handelaar*D

het zijn zowieso kleuren vlinders, we w8ten effe af tot ik ze binnen heb, :*
en post dan wel een picje.

ik heb die karton kleurige ook.

3cm dik. 9 cm lang (zonder staart) met een strijklont.
ik vind ze behoorlijk hard gaan :)
lawine pijlen blijven harder natuurlijk. ik heb de zink901 pijlen.

hmz, deze dus, zag ze nu pas staan :) 1e keer dat ik ze heb. ze gaan echt lekker
[/QUOTE]

SebastianE said:
das wel heel wat anders, maar zon tiplijn voor vuurwerk |( , al die nummers opsporen en dat volk afmaken, idioten :X

wat is dit nou voor een redenering?
vuurwerk is een explosief en dus kk gevaarlijk. stel je hebt zon gek als haagze in je buurt wonen en dat explodeerd vrolijk? hmm lekker.... |( |(

en als xtc labs opgerold worden vind je dat weer goed?! daar explodeerd niets...

Tim_xsh said:
wat is dit nou voor een redenering?
vuurwerk is een explosief en dus kk gevaarlijk. stel je hebt zon gek als haagze in je buurt wonen en dat explodeerd vrolijk? hmm lekker.... |( |(

en als xtc labs opgerold worden vind je dat weer goed?! daar explodeerd niets...

Als xtc lab's worden opgerold gaan de prijzen omhoog en dat is kut 8P
en als je dit soort handelaren verraad vind ik je diep en diep triest.

het halve forum haalt daar (of zelf in belgie) zijn vuurwerk.
nederlands eigen schuld, kindervuurwerk hier tegen hoge prijzen word je niet vrolijk van

MAYKEL_MK1 said:
HAHA :D Zn krantje een collectors item 8P
Bex krantje is toch wel een collectors item idd:P
Aangezien het vroeger DE winkel was en hij nu niet meer bestaat en iedereen het toch nog altijd over de bex kwalitiet heeft ben ik wel blij met de 2 krantjes die ik nog heb:W

haagze_pyromaniac said:
www.vuurwerkfolder.nl :d
enne gaat er nog iemand naar het vuurwerk museum in tilburg?
maybe meeting houden daarzo ;O
Lijkt me wel tof om ff te gaan kijken, zit alleen zoals altijd met vervoer probleem:X

Raceroxie said:
Hahaha sorry hoor maar ik ga hier nu ff helemaal out:D
Je loopt eerst op elk forum (FPM en hier) die dingen de hemel in te prijzen en nu ben je niet onder de indruk. Ik heb er nog steeds dezelfde mening over, net zo goed als gekleurde vlinders alleen kut lonten, die moelijk aangaan en uitgaan als je ze weggooit.

BTW: er heeft wel een speciale millenium nitraat bestaan, dit was geen CWT. zal morgen er wel ff foto van zoeken ga nu slapen.
[edit]bij nader inzien denk ik idd ook dat hij cwt bedoelt;)

tja kijk dingen knallen hard, maar heb nu niet het idee dat ze harder knallen dan een "op te leggen" vlinder" de druk is wel meer en ik d8 het aantal gram ook, maar als ik dan de geweldige verhalen hoor hoe hard die dingen gaan denk ik van, mhwa de knal is hard maar niet niks meer. met het lont ben ik met je eens, het is verstandig elke vlinder gewoon neer te leggen en aan te steken met een sigaret.door het lont ben ik er iig niet kapot van deze vlinders. ik denk dat je kwaliteit namelijk moet opdelen, de knal is leuk, maar het lont is minder, hierdoor vink de "op te leggen"vlinders beter

Last edited:
maximalistixx said:
gigavlinders? kun je daar eens een fototje van posten:p dingen worden al jaren ni meer gemaakt/verkocht je zal wel super vlinders bedoelen. hier nog ff fototje van gigavlinder, had ik al gepost maar toch:P

Vorig jaar had ik nog wel zo'n giga vlinder, nu nergens meer te krijgen helaas :(

Back