Het grote vuurwerktopic 2005-2006

ippeltje said:
jij heb het er maar druk mee.
ik heb trouwens een zink901 pijl gekocht vanavond voor 12,50 toch netjes dacht ik zo.
en 6gr. nitraten is dat wat?

Met de zink901 zit je goed :)
heb ze voor dezelfde prijs gehaald.

schijnen de hardste pijlen van het moment te zijn

die thumping thunder nitrate knalle best wel hard! Gister was een prullebak 't haasje :P

:EDIT: @laurens, ze heten thumping thunder nitraten :EDIT:

Last edited:
Jz. said:
attachment.php

15 euri voor zo`n pak, is dat duur x| ?
Die grote, die gaat ECHT hard :o
Heb er tot nu toe maar 1tje gehad, was echt mega. Als het goed is, is die best licht voor zo'n groot ding niet? Iig, die wat ik had was licht, leek wel leeg, maar knalde tig keer harder als gewone TT of vlinder of wat dan ook.

Vanavond Lawine pijl + 4 flessen benzine, wordt gefilmd :)

efsane said:
Die grote, die gaat ECHT hard :o
Heb er tot nu toe maar 1tje gehad, was echt mega. Als het goed is, is die best licht voor zo'n groot ding niet? Iig, die wat ik had was licht, leek wel leeg, maar knalde tig keer harder als gewone TT of vlinder of wat dan ook.

Vanavond Lawine pijl + 4 flessen benzine, wordt gefilmd :)

+ een donderse eind afstand, de brandende benzine vliegt echt een pokke eind weg, done it before :)

vanaaf 5 kg afgeschraapte sterrertjes in een stalen pijp :>

chieleke said:
+ een donderse eind afstand, de brandende benzine vliegt echt een pokke eind weg, done it before :)

beter ff filmen dan;)
enne donders hard rennen denk
ik vind maar link, spelen met vuurwerk en ijzer, aluminium of glas:S

chieleke said:

;) Vorig jaar:

[ir]http://img15.imgspot.com/u/05/342/10/vuurwerk511134141465.JPG[/ir]

Alleen gaan we het nu met benzine doen :) (ook filmen)

Hoezo vet:

48inchme1134141658.jpg

Titera said:
Met de zink901 zit je goed :)
heb ze voor dezelfde prijs gehaald.

schijnen de hardste pijlen van het moment te zijn
Die kan ik voor je fixen mark voor 9e...
Is er trouwens nog iemand die aan die hele grote vlinders kan komen????

ja ik zag daar pasgeleden een filmpje van die in gouda is gemaakt, hier in het parkje.
geeft ook wel een lollig effect, dan is benzine iets wat minder leuk hoor, die bussen peurschuin, haarlak, deobussen, lak ed knallen namelijk ook niet echt onaardig. maargoed, dat icm een vlinder werkt ook wel.

maargoed, dit is geen zelf bommen maken topic (vooral howto), ik zie vanavond het filmpje wel verschijnen :P

chieleke said:
ja ik zag daar pasgeleden een filmpje van die in gouda is gemaakt, hier in het parkje.
geeft ook wel een lollig effect, dan is benzine iets wat minder leuk hoor, die bussen peurschuin, haarlak, deobussen, lak ed knallen namelijk ook niet echt onaardig. maargoed, dat icm een vlinder werkt ook wel.

maargoed, dit is geen zelf bommen maken topic (vooral howto), ik zie vanavond het filmpje wel verschijnen :P

het is en blijft allemaal gevaarlijk, de kans dat je een scherf van zo'n busje in je hasses krigjt is gewoon te groot

maximalistixx said:
het is en blijft allemaal gevaarlijk, de kans dat je een scherf van zo'n busje in je hasses krigjt is gewoon te groot

je moet gewoon super goed oppassen, zeker goed weten waar je mee bezig bent. sommige denken ook nog steeds dat een pvc buis met sterretjes geen kwaad kan, de rook is natuurlijk al super giftig en ook iets dat iemand nooit verwacht is dat het ook kan knallen. ik had ook een keer een dikke pvc volgepropt ermee, en die knalde ipv een dikke rookbom. maarja voldoende afstand ed en er is weinig tot niks aan de hand. dus ook een goed lont ed gebruiken! maar zelf maak ik geen knalvuurwerk, vind het leuker om een dikke rookbom te maken ed. ja chieleke is boven de 18 en word verstandiger ;)

chieleke said:
je moet gewoon super goed oppassen, zeker goed weten waar je mee bezig bent. sommige denken ook nog steeds dat een pvc buis met sterretjes geen kwaad kan, de rook is natuurlijk al super giftig en ook iets dat iemand nooit verwacht is dat het ook kan knallen. ik had ook een keer een dikke pvc volgepropt ermee, en die knalde ipv een dikke rookbom. maarja voldoende afstand ed en er is weinig tot niks aan de hand. dus ook een goed lont ed gebruiken! maar zelf maak ik geen knalvuurwerk, vind het leuker om een dikke rookbom te maken ed. ja chieleke is boven de 18 en word verstandiger ;)

haah rookbommen, ik vind dat ook super strak, doe k ook elk jaar. en roken die shit:P ik gebruikte altijd rookballen, en vulkanen, fakkels, sterretjes en pvc. allemaal doorgelinkt met flashing diamonds ertussen voor de flitsen, rook en flitsen is vet:P

Raceroxie said:
OMG TT's voor 15 euro:o
Kheb ze voor 7,50;)

Overigens zit er in JCWT 6 gram kruit, weet alleen niet hoeveel voor knal is, er wordt gezegd 4gram sier en 2 gram knal maar ook weer 3 gram sier 3 gram kruit.
Wel weet ik dat JCWT een stuk harder gaat als de NT en crepe.

Grote dingen heten super thumping thunder aka Supernitraat.

@Ray B verkoop je er eentje aan mij, ik bied 10 euro:P

Nope, verkopen doe ik niet meer.

Heb hier vorig jaar al gezeik mee gehad.

Ben met een vriend van Amsterdam naar onderin Limburg geweest bij Sittard `s avonds, om de bexjes te ruilen voor wat anders en verder nog wat van hem te kopen..
Daar aangekomen nam die klootzak zn telefoon niet op.
Dit doe ik dus nooit meer.

gisteren weer naar de fabriek/opslag plaats geweest diep in belgie.. geen politie niks. weer aantal foto,s gemaakt dus gooi ik wel online vanavond.
weer leuk spul gehaald.. lees en nog goedkoop ook...

Back