Het grote vuurwerktopic 2005-2006

tuynheck said:
Beter ga je achter een auto staan ofzo en door het raam kijken :) Dat ijzer vind ik ook echt levens gevaarlijk :) of glas ofzo...

helemaal mee eens, beter gewoon een lawinepijl afsteken dan een bom van gasflessen,poeders en benzine. met alleen een lawinepijl zewlf ben je al gevaarlijk bezig, helemaal met ook nog eens gasbussen gemaakt van aluminum

C4rN said:
Soms he, denk ik echt dat mensen niet sporen......Jij dus ook niet 8P

ach de beste manier van leren is ervaren, ik w8 op de eerste die stukken aluminium in zn nek krijgt of brandende benzine over zich krijgt. hopelijk is het dan ni te laat anders kunnen ze hun fouten ni overdenken:P

C4rN said:
Soms he, denk ik echt dat mensen niet sporen......Jij dus ook niet 8P
Nou, je kan iets ook op een veilige manier doen. Ik denk dat er binnen een straal van 1km niemand anders was als ons. Open veld, niets of niemand. Zeker 30m afstand houden. Kon eigenlijk niks gebeuren, ik spoor dus wel 8P

@Maximiliaan :p: Ik begrijp je wel, maar ik ben niet dom hoor ;) Als er echt een klein kans zou zijn dat er iets mis zou gaan zou ik het al niet doen :)

efsane said:
Nou, je kan iets ook op een veilige manier doen. Ik denk dat er binnen een straal van 1km niemand anders was als ons. Open veld, niets of niemand. Zeker 30m afstand houden. Kon eigenlijk niks gebeuren, ik spoor dus wel 8P

stel nou dat die gozer die dat ding aanstak op zn bek gaat, rennen op een blubberig veldje, of rennen op een gladde straat kan dan vieze gevolgen hebben.

efsane said:

@Maximiliaan :p: Ik begrijp je wel, maar ik ben niet dom hoor ;) Als er echt een klein kans zou zijn dat er iets mis zou gaan zou ik het al niet doen :)

Ja knul, moet jij eens opletten hoe ver die stukken blik weg geblazen worden... :)

maximalistixx said:
stel nou dat die gozer die dat ding aanstak op zn bek gaat, rennen op een blubberig veldje, of rennen op een gladde straat kan dan vieze gevolgen hebben.
Kon niet, was een gewoon een onbevroren geasfalteerd weg door een grote veld/akker. En jah, als je mieren wilt neuken. Stel dat je opeens flauw valt terwijl je een sterretje vast hebt :o OID, je snapt het wel denk ik ;) Dan kan je beter ook niet auto/scooter rijden.
En ik (diegene die het aanstak) kan wel gewoon goed rennen enz. enz. Ik zeg toch: Als er ook maar een klein kans was dat er iets fout kon gaan zouden we het niet doen. We zijn wel oud genoeg hoor :)

tuynheck said:
Ja knul, moet jij eens opletten hoe ver die stukken blik weg geblazen worden... :)
Om hier even op terug te komen, die stukken vliegen helemaal niet ver. :) Waarom? Omdat die flessen zo hard uit elkaar knallen ontstaan er scherven, door de wrijving met de lucht vliegen ze max. 15m weg ofzo. Iig was dit bij ons, volgens mij heb jij dit nog niet getest, hoe kan je dan weten hoever die stukken weggeblazen worden? Anyway, het was lachen. ;)

efsane said:
Om hier even op terug te komen, die stukken vliegen helemaal niet ver. :) Waarom? Omdat die flessen zo hard uit elkaar knallen ontstaan er scherven, door de wrijving met de lucht vliegen ze max. 15m weg ofzo. Iig was dit bij ons, volgens mij heb jij dit nog niet getest, hoe kan je dan weten hoever die stukken weggeblazen worden? Anyway, het was lachen. ;)

ach jah we waarschuwen je gewoon, je moet het allemaal lekker zelf weten. vind de filmpjes wel grappig, als jullie de consequenties maar weten, dank vink het allemaal best

Haagze sf2 said:
gisteren weer naar de fabriek/opslag plaats geweest diep in belgie.. geen politie niks. weer aantal foto,s gemaakt dus gooi ik wel online vanavond.
weer leuk spul gehaald.. lees en nog goedkoop ook...
Ben benieuwd naar de fabriek waar je het over hebt, waar het zit enzo. Als je niks in dit topic wilt zeggen kan je me ook pmmen:P

Dit hebben we vandaag dus gehaald. 4 pijlen (1 hadden we al afgelaten), 2 knalpatronen en 2 nitraten (volgens die gast zat er 6gr. kruit in) Pijlen waren eigenlijk wel leuk, knalpatronen en nitraten vond ik minder voor het geld.
Knalden niet geweldig, heb veel liever superwidowmakers, maar kon er niet aan komen. Volgende week zouden ze Zink lawinepijlen binnen krijgen voor 6-7€. Maar, ik weet niet of ik ga halen, ik haal sowieso geen vuurwerk :) Alleen een btje om lol te hebben.
Dit was genoeg.
[ir]http://img15.imgspot.com/u/05/343/15/zooi11134247317.JPG[/ir]

Het filmpje:
*knip* komt later pas ;) wordt nog berwekt.

efsane said:

Ik snap je punt :) Maar heb jij weet dus hoe die flessen scheuren? wat voor scherven daar vanaf KUNNEN komen :) Waar denk je dat het hele principe van de spijkerbom vandaan komt? (uiteraard niet van jullie flessen ;) maar je snapt wat ik bedoel neem ik aan) Maar dat is/was een prima middel om flink wat schade aan te richten :)

Mja kijk, ik ben zelf ook echt een hypocriet in dat opzicht want ik zou het zelf ook doen :P Maar ik zou dan wel ergens achter gaan zitten :)
Maar ga lekker door :) Jullie schieten prima filmpjes en ik vermaak me er wel mee hoor :). Het blijft toch mooi he :) zon knal...
En dan nog iets, ik vind het HEERLIJK om dingen op te blazen...(al komt dat bij mij niet zo veel voor, want ik doe het nooit meer, maar ik vind het nog steeds leuk om te zien...) Zon prullebak geeft mij gewoon voldoening als ie niet meer in op de plek staat waar ie stond... En ik denk dat ik niet de enige ben hier... Ja ik ben een lul, en het boeit me geen fuck!

kus

r0bert said:
Die kan ik voor je fixen mark voor 9e...
Is er trouwens nog iemand die aan die hele grote vlinders kan komen????

ik heb alles via alex. dat zegt genoeg denk ik :)

Voor dit jaar toch weer wat leuke dingen gehaald....

vuurwerk.jpg

edit// had beter via gekunt denk ik :)

efsane said:

Als je het filmpje op pauze zet ( Van Stanley ) tijdens/net na de knal zie je veel scherven ed wegvliegen , het is leuk dat begrijp ik maar pas goed op! :)

Foto's van de opslag/fabriek zijn helaas verloren gegaan....
heb me pda/gsm een backup gegeven en wat bleek dan delete hij ook de foto's... dacht dat ze op me kaart stonden opgeslagen, niet dus :@.
misschien volgende week weer foto's maken ;)
De plek wil ik liever niet op het forum bekent maken aangezien het wat dieper in belgie is, is er geen poltie en dat wil ik graag zo houden :) Dus je heb een PM.

Titera said:
ik heb alles via alex. dat zegt genoeg denk ik :)

Voor dit jaar toch weer wat leuke dingen gehaald....

vuurwerk.jpg

edit// had beter via gekunt denk ik :)

het kan altijd beter, maar vind toch dat er leuke spulletjes tussenzitten.
vooral die zink pijlen en die chinathunder:P

Back