Het grote vuurwerktopic 2005-2006

@SrJohan, lange tijd niet gezien op forum

klopt tijdje afwezig geweest. maar dit forum lokte mij weer :P haha

maar de nitraten op mijn pic zijn echt super, maar er zijn ook mindere kartonnnen in omloop het ik gehoord.

en iedereen die zit te zeuren wat is duur? wees blij dat je het kan regelen. Risico wat dealer loopt moet ook betaald worden!!!

sr-johan said:
klopt tijdje afwezig geweest. maar dit forum lokte mij weer :P haha

maar de nitraten op mijn pic zijn echt super, maar er zijn ook mindere kartonnnen in omloop het ik gehoord.

en iedereen die zit te zeuren wat is duur? wees blij dat je het kan regelen. Risico wat dealer loopt moet ook betaald worden!!!

als je dealt dan weet je wat de risico`s zijn, vind het belachelijk dat ze 5/6 euri winst maken per slof.
Maarja boeiend :p mensen kopen het toch wel zoals ik +ralf+

sr-johan said:

Precies, als je het niet eens bent met de vraagprijs dan ga je het toch lekker zelf halen.

Shadower said:
Precies, als je het niet eens bent met de vraagprijs dan ga je het toch lekker zelf halen.

idd, de prijzen liggen hoog, helemaal als je de inkoop prijs weet van al het spul dan schrik je toch behoorlijk. toch verkoopt het elk jaar weer als een malle. ook moet je ni vergeten dat de prijzen in Belgie ook zijn gestegen. die belgen weet ook dondersgoed dat ze winst kunnen maken op hun waar.
veel mensen vinden het absurt dat het vuurwerk zo duur verkocht wordt door handelaren, maar vergeten buiten de inkoopsprijs nog de nodige dingen. zoals brandstofkosten, opslagkosten als je veel waar hebt, of de pakkans en de boetes ervan. het blijft voor hun een risico wat ze toch enigzins willen inperken

dragsterlover said:
haha idd goed lullig maarja staat in het boek art.?? dus maak je weinig kans :)
Buiten toegestane tijden afsteken -> 31 dec. 10.00 uur t/m 1 jan. 02.00 uur
Boete: €60

Deze is het waarschijnlijk, maarja ik schrijf in me bezwaarschrift gewoon dat ik niks heb afgestoken(ook niet gedaan) Ik stond alleen te kijken.
Kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis:)

aeroxgozer said:
Buiten toegestane tijden afsteken -> 31 dec. 10.00 uur t/m 1 jan. 02.00 uur
Boete: €60

Deze is het waarschijnlijk, maarja ik schrijf in me bezwaarschrift gewoon dat ik niks heb afgestoken(ook niet gedaan) Ik stond alleen te kijken.
Kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis:)

heb je gelijk in :P

(ontopic)

Heb ff een lijstje gemaakt van het vuurwerk dat ik nu allemaal heb voor mezelf. Verveelde me beetje:P

Aantal Artikelbenaming
2 19s - Monda CD Assortiment
1 19s Green glittering
1 Crosette 8s - 50mm
1 Peony 8s - 63mm
1 Grand crackling 50 shots
1 FS Silver spiral to Color peony crosette 40 shots
1 Assorted rockets 301
3 Chain thunder 500
2 10m Traca Trueno Finale
1 Hindoe 4000 shots
10 Trueno Rockets
3 Multi Flash fontijn
3 Heart of thunder
1 16 shots Crackling green fish
1 10m Visco lont
5 Thunder rocket
5 Whistling thunder rocket
2 Trueno ricasa no4
3 Time Fuse vlinders
0,25 Nitrate Thunder

Waarde van 630 euro

Kan geen lijstje maken met wat ik allemaal heb gekocht heb echt geen idee 8p
btw net in het bos gedaan.. ( gefilmd met me gsm )
betere film komt morgen online ff verkleinen 8 liter benzine + weco pijl

Last edited:
nou dat zijn deze niet. een vriend van die is vorige week gepakt met twee dozen van deze pijlen en hij is dus wel gearesteerd voor het bezit van zwaar illigaal vuurwerk o.i.d.
er komt trouwens ook een gigantische dreun van deze dingen of.
ik zal ff kijken of ik er een filmpje van maken kan.

Back