Het grote vuurwerktopic 2005-2006

T enige mooie wat ik vind dat je hebt
zijn die 3 inch mortieren
liefst een maatje groter.. 5 inch
maar als je goede hebt, en dan vooral knalmortieren
wat zijn die dingen dan Zalig..

verders geen vuurwerk voor mij dit jaar..

bakel said:
Naja ik hoop dat ik weer een giant maroon volgende week in tsjechie kan bemachtige..net zoals vorig jaar

Deze was van afgelope jaar :~
Die had de buurt wel ff gehoord 8P

http://media.putfile.com/giant-maroon

En verders ga ik er mortier setjes kopen, en match crackers en ik zie wel wat ik daar tegen kom,..zeer genoeg keuze daar..

Zal dan wel foto's posten ervan :~

die dingen knallen wel hard, mag ook wel met 120gram flash:P mare zag ik dit filmpje ook nie top avp?

Rico.. said:
T enige mooie wat ik vind dat je hebt
zijn die 3 inch mortieren
liefst een maatje groter.. 5 inch
maar als je goede hebt, en dan vooral knalmortieren
wat zijn die dingen dan Zalig..

verders geen vuurwerk voor mij dit jaar..

die jorge 3"mortieren is echt wel ff goede shit hoor. ik vind zn lijstje zalig, ik zag btw ook king kong pijlen ertussen staan. die dingen waren d8 ik van panda fireworks. had ze 2 jaar geleden en was echt enorm erover te spreken.

maximalistixx said:
die dingen knallen wel hard, mag ook wel met 120gram flash:P mare zag ik dit filmpje ook nie top avp?
Jammer dat je het geluid niet echt goed kan horen... Ik krijg neit echt een indruk van JOEPIE! terwijl die dingen waarschijnlijk wel tering hard gaan :D

Tim_xsh said:
robbie williams... ja hoor :+
Ja we hadden eigenlijk Paint it black eronder willen zetten, maar snappen allemaal neit zo goed hoe dat werkt :) (Om de ene weg te halen en er een ander onder te zetten) vandaar dat het filmpje ook zo lang duurd :rolleyes:

Edit: Ja het is ook in 2 minuten in elkaar gepleurd:)

tuynheck said:
Ja we hadden eigenlijk Paint it black eronder willen zetten, maar snappen allemaal neit zo goed hoe dat werkt :) (Om de ene weg te halen en er een ander onder te zetten) vandaar dat het filmpje ook zo lang duurd :rolleyes:

hrr hrr ^^

maximalistixx said:

Jah idd hij staat daar ook op, en dan probeert iemand nog te beweren dat die van hem is 8P maja.

Als je filmpje hard zet hoor je de knal wel goed, vergelijk het maar met een kanon van een tank ofzo die schiet.

vandaag is me maat op gepakt, politie deed inval om 16:30.hij had alles op zolder liggen :X .
Maarja ik heb alles binnen denks +ralf+ .maarja wel balen voor hem :X

Back