This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
En 't neefje van Gerrard miste uiteindelijk de beslissende!
Maar dat Liverpool moet zich echt schamen, wat een drama team is dat zeg.

Hij vliegt 2 tot 3x per jaar heen en weer naar Mexico, voor de rest laat ie anderen de boel controleren daar, meer niet. Wat een gezeik zeg

Was het trouwens niet de fout van Martens Indi ipv Mulder? Imo had Indi alleen de spits moeten blokken en dan kon Mulder de bal oprapen, omdat Indi ineens een hengst richting die bal geeft kon Mulder hem nooit meer oppakken. Vond het wel jammer, gelijkspel was voor ons beter geweest

Matavz gaf Martins Indi ook een zetje waardoor die langs de bal trapte!
Maar Mulder had gewoon eerder moeten komen.

Hij vliegt 2 tot 3x per jaar heen en weer naar Mexico, voor de rest laat ie anderen de boel controleren daar, meer niet. Wat een gezeik zeg

Precies. Wat heb je er dan aan? En de echte verantwoordelijkheid wordt weer doorgeschoven naar anderen, net als bij Ajax oorspronkelijk het idee was. Je muit een club, mietert de mensen eruit die je niet aanstaan, kiest een paar nieuwe die dat wel doen en je vertrekt weer? Nou wat een meesterbrein denk ik dan. Maar goed

Wat heb je eraan? In Mexico zijn de eigenaren van de club de beleidbepalers. Hun bezitten gewoon de club, geen OR, geen ledenraad en geen commissarissen. Oftewel, wat hun zeggen zal ook gebeuren. Omdat die gasten bijna niets van voetbal weten hebben ze JC gevraagd om advies te geven over het voetbalgebied. En dat nemen hun gewoon aan, omdat hun wel doorhebben waar hun sterke punten liggen en de Ten Have groep dat niet snapt. Al met al is het voor die Mexicanen een prima oplossing.

Prima zo, 3 punten die in EHV blijven
Ik hou trouwens mijn hart vast. PSV wordt door velen wel als titelkandidaat gezien maar ik twijfel er wel aan. Vooral omdat ze nog op 3 fronten meedoen (net als AZ). Fey & Ajax hebben het wat dat betreft 'makkelijker'..

Maargoed, volgens mij kun je wel zeggen dat degene die het best uit maart komt, doorstoomt naar de landstitel.

De media zegt nu wel simpel dat PSV kampioen wordt maar ze krijgen het nog moeilijk zat, as weekend komt Twente op bezoek en 25 maart moeten ze naar Amsterdam. Het is nog lang niet gespeeld.

Komt nog bij dat de verschillen tussen de nr 1 & nr 6 echt niet groot zijn..
Ik kan me seizoenen herinneren dat ze 12 punten los stonden :')

De media zegt nu wel simpel dat PSV kampioen wordt maar ze krijgen het nog moeilijk zat, as weekend komt Twente op bezoek en 25 maart moeten ze naar Amsterdam. Het is nog lang niet gespeeld.
PSV - FC Twente
Valencia - PSV
NAC - PSV
PSV - Valencia
PSV - Heerenveen
Ajax - PSV

Daarna krijgen ze alleen nog de kleintjes met uitzondering van AZ.

11 april: AZ - FC Twente
14 april: PSV - AZ

Dat kan dus wel eens een voordeel zijn.

Last edited:
Heerenveen gaat anders ook als een speer hoor. Ik vind die een betere selectie hebben dan PSV. Als ik PSV gister zag spelen vind ik dat nou niet echt de kampioen van Nederland om heel eerlijk te zijn. Zeker achterin is het echt een zooitje.

Mja Heerenveen kreeg ook uit het niets 1-5 pakkie van PSV, er is geen enkele club dit jaar die er echt bovenuit steekt.

Status
Not open for further replies.