Nu kon de scheids het niet (meer) maken tov fey.
pppfffff haha echt waar wat een knaapje ben jij:'(Toch een soort verbroedering als het tegenzit qua resultaten. Misschien zitten Martijn en Tinne volgende week samen in de kast tijdens de wedstrijden.
tegen ajax werd ook een bizarre overtreding gemaakt door sparta zondag, weet niet meer op wie en wanneer, maar die kerel kwam met een sliding en de ajacied had de bal al wat voor zich uitgespeeld, en de sparta dude maaide gewoon overduidelijk beide poten van de ajacied onderuitwaarom was dat geen rood, was best bizar vond ik!
sulejmani kan weer bijna meedoen bij ajax, ben wel benieuwd, vind dat ajax echt goede spelers heeft
Toch een soort verbroedering als het tegenzit qua resultaten. Misschien zitten Martijn en Tinne volgende week samen in de kast tijdens de wedstrijden.
Dus dan kan Tinne weer uit de kast komen
hihi
Wat vonden jullie bij die actie van Suarez? imo gewoon een pingel
De 2-0 van Suarez... wat een klungel actie.
Hij wil er voorbij, maar ineens ligt de bal stil en de verdediger snapt het ook niet.
(jans zei ooit zoeiets; "het lijkt zo onbeholpen..., maar blijkbaar kan dat bewust?! " )
Wel mooi schot.
Zijn gele kaart...:X
Hij kan het nooit meer goed doen.
Die actie van Timmer gaat 9 vd 10 keer goed. Ik heb geleerd om hem altijd naar de zijkant te schieten. Maar dat hij er dan in gaat is natuurlijk erg gelukkig.
Streep die weg en je hebt wel feiten. Ik kan wel eens irritant zijn hier, maar Tinne kan er ook wat van hoor. Echt overal niet mee eens en lekker eigenwijs zijn
Wie zijn dit nu ineens?
Een Ajacied en een Feyenoorder....fu*king Gloryhunters.
ga poepen gast:WWie zijn dit nu ineens?
Een Ajacied en een Feyenoorder....fu*king Gloryhunters.