het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Het blijft ook echt een drama met Feyenoord. 3-1 verliezen.

Dit zal me wel weer een klote seizoen worden jongen.

Heracles - Feyenoord i.c.m. het commentaar van Evert, en je weekend is weer goed :W

Klavannnnn, wat een klasbak.

Dude, er is 1 wedstrijd gespeeld :?

Dus?

Ajax zou Willem II gewoon in moeten maken, gewoon slecht gespeeld, en ik denk dat ze dit jaar weer tweede (of lager) worden, en dat PSV weer kampioen wordt. Helaas maar waar. Ik vond Groningen wel overtuigen trouwens.

Je krijgt nog 2x Ajax tegen PSV. Dan kan je in theorie zo weer die punten goedmaken. Verder zal PSV ook wel eens tegen een zeperd aanlopen.

Vond Ajax nog geeneens slecht spelen. Alleen Sno vind ik een dikke mongool. Cvitanich viel me ook 100% mee.

Je krijgt nog 2x Ajax tegen PSV. Dan kan je in theorie zo weer die punten goedmaken. Verder zal PSV ook wel eens tegen een zeperd aanlopen.

Vond Ajax nog geeneens slecht spelen. Alleen Sno vind ik een dikke mongool. Cvitanich viel me ook 100% mee.

Ik vond Sno meevallen.

:D

Je kan dr gewoon nog niets van zeggen, als ze volgende week met 6-0 van Roda winnen zijn ze weer de nr1 voor de titel.
Het is veel te vroeg om er iets over te zeggen

:D

Je kan dr gewoon nog niets van zeggen, als ze volgende week met 6-0 van Roda winnen zijn ze weer de nr1 voor de titel.
Het is veel te vroeg om er iets over te zeggen

Wanneer is verkoop voor Feyenoord uit? Waarschijnlijk de Guzman ook nog wel geschorst dan. Nadat hij eraf gestuurd was viel heel de (spaarzame) creativiteit bij Feyenoord weg.

Over Sno. Die afstandsschoten van hem waren echt dra-ma-tisch hoor. Ik zat samen met mn broertje en maatje te kijken, maar we waren het er allemaal over eens. Zelfs pispaal Urby heb ik zelden zo slecht zien spelen. Dan kletste hij er vol in om een bal te veroveren, maar gaf hem dan weer kinderlijk eenvoudig weg. Hoop dat hij voor DERTIG wedstrijden wordt geschorst.

huilen met de pet op met dat feyenoord. Ook al met de namen die worden gemist...met het team dat er stond hoor je gewoon te winnen van heracles,punt

Wel leuk spel van ADO, mooi dat ze winnen van een directe tegenstander:)

Mja meteen allemaal overhaaste conclusies die worden getrokken:S

Buitenlandse topclubs zijn ook bijna allemaal slecht begonnen, barca en real hebben ook beiden verloren , maar weet 99% zeker dat een van beide toch kampioen wordt....

Mja meteen allemaal overhaaste conclusies die worden getrokken:S

Buitenlandse topclubs zijn ook bijna allemaal slecht begonnen, barca en real hebben ook beiden verloren , maar weet 99% zeker dat een van beide toch kampioen wordt....

In Italië heeft ook geen topclub het goed gedaan, Milan verloren, Roma/Inter & Juventus allemaal gelijk.

Van Persie is btw weer geblesseerd, beetje een Robben verhaal?

Status
Not open for further replies.
Back