het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
ik heb werkelijk geen idee. ALS de gehele selectie fit is hebben we een goed elftal op papier. Helaas hebben 30+ers vaak last van kwaaltjes:P

Dat hele Feyenoord is in de war.

Gelukkig dat er meerdere een slechte start hadden, dan valt het niet zo op.

Denk dat het het rechter rijtje word dit seizoen.

Wij zijn met ze 4 alvast bezig voor een leuk spandoek tegen Volendam

WANBELEID

edit: Lennox als ik het niet goed schrijf kan je het dan even voor me corrigeren?

fr12.nl ook. Ik denk dat hiermee een einde is gekomen aan dhr bosz. Daarbij heben ze nu ook hofs(die vorige jaar erg sterk startte) verhuurd aan vitesse. Waarschijnlijk om dat we te veel spelers al hebbe?! AHUM!!!! En dan lees je ook nog is dat nec collins john heeft binnegehaald....waarom heeft feyenoord dit niet gedaan? Konden ze wel gebruiken dacht ik zo

Gvd zeg, Nicky Hofs.
Meneer is altijd geblesseerd, heeft nog geen 10wedstrijden achter elkaar constant gepresteerd. Hou eens op zeg.. ik moet altijd aan een jongen met het syndroom van down denken, no offence verder.

Ekramy was uit eindelijk ook een klungelaar 1e klas, van Dijk is gewoon als standin gehaald voor goedkoop 1 jaar, kalar.
Ekramy kostte per jaar gewoon meer als 3 ton

Meer dan, Lorensooo.

En over Hofs. Zo'n speler moet je verkopen. Nu valt alleen zijn loon weg op de begroting. Idem voor Ekramy. Verhuren schiet je weinig mee op, zeker als je geen toekomstperspectief met die gasten hebt.

Welke ploeg wil nou een speler als Ekramy of Hofs die geen wedstrijd fit zijn.
Zie het met Mitea, Manucharyan.

Colin is uiteindelijk ook gewoon verhuurd, net als Luque.

Salaris van Luque drukt bizar op begroting. Dat is bij een Hofs wel anders. Sheffield United wilde hem overnemen, maar Nicky raakte weer geblesseerd :D

Zo lopen er ook meer Robben's bij Feyenoord, allemaal lichte voetballers.

Feyenoord had Guzman gewoon voor 10miljoen moeten verkopen en 2 middenvelders van 5 miljoen moeten kopen

Danny Blind: "We stonden versteld"
Ajax heeft maandag, vlak voor het sluiten van de transferdeadline, twee megaboden op Klaas-Jan Huntelaar afgeslagen. Volgens het AD bood een Europese subtopper een bedrag van veertig miljoen euro voor de spits.

De telefoon in de Amsterdam ArenA stond maandagavond roodgloeiend. Volgens de berichten ondernamen twee clubs, betiteld als Europese subtoppers, alsnog pogingen om de spits van Ajax over te nemen.

"Ik heb de clubs doorverwezen naar Ajax, in het besef dat het redelijkerwijs te laat was om hier nog iets mee te kunnen", reageert Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Huntelaar. "Ajax is daar duidelijk over geweest. Het is wel ongelooflijk dat je hier op de valreep nog mee wordt geconfronteerd."

Ook Danny Blind, technisch directeur van de Amsterdamse voetbalclub, kon niet bevatten dat er alsnog verwoedde pogingen werden ondernomen om de spits weg te kapen bij Ajax. "Wij stonden ook versteld. Een last-minute transfer van Huntelaar is voor ons onbespreekbaar gebleven. Die twee clubs hebben dat te horen gekregen. Overigens ging het om telefonisch gemelde interesse. Je had moeten afwachten of een bod ook op papier was waargemaakt."

Ze beginnen het zowaar te leren :P

Huntelaar is dat waarschijnlijk aan het eind van het seizoen ook waard, plus dat die een garantie is voor verschrikkelijk veel doelpunten. Dit lijkt me dus geen populair doen.

Waarom zou Ajax in godsnaam populair doen met het afwijzen van hoge boden op Huntelaar op de laatste transferdag? Alsof Feyenoord dat anders zou doen in dezelfde situatie....

Huntelaar is dat waarschijnlijk aan het eind van het seizoen ook waard, plus dat die een garantie is voor verschrikkelijk veel doelpunten. Dit lijkt me dus geen populair doen.

Waarom zou Ajax in godsnaam populair doen met het afwijzen van hoge boden op Huntelaar op de laatste transferdag? Alsof Feyenoord dat anders zou doen in dezelfde situatie....
Zit waarheid in, maar 40miljoen is voor die club ook een deadline bod, Ik kan het me niet voorstellen dat klaasjan in de winterstop/seizoenseinde alsnog voor 40 weggaat.

Schijnt Manchester City te zijn geweest. Op laatste dag kreeg die manager nog een ongelimiteerd budget. Niet voor niets dat Robinho ook naar hen is verkast. Anderzijds was het misschien Robinho of Huntelaar, dus dan had een telefonisch bod niets waard geweest. Huntelaar heeft ook te kennen gegeven om zijn contract evt nog te verlegenen, dus dat krikt transferwaarde ook weer op. Goede zaak dat ze deze keer niet zijn gezwicht. Als je door de doelpunten van Huntelaar (voorronde) CL haalt is hij dat al dubbel en dwars waard.

Status
Not open for further replies.
Back