het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Wanneer is verkoop voor Feyenoord uit? Waarschijnlijk de Guzman ook nog wel geschorst dan. Nadat hij eraf gestuurd was viel heel de (spaarzame) creativiteit bij Feyenoord weg.

Over Sno. Die afstandsschoten van hem waren echt dra-ma-tisch hoor. Ik zat samen met mn broertje en maatje te kijken, maar we waren het er allemaal over eens. Zelfs pispaal Urby heb ik zelden zo slecht zien spelen. Dan kletste hij er vol in om een bal te veroveren, maar gaf hem dan weer kinderlijk eenvoudig weg. Hoop dat hij voor DERTIG wedstrijden wordt geschorst.

Zaterdag 10.00!

gaat moeilijk als ze mulder ook verhuurd hebben. Dan ben je alleen nog darley maar die is gewoon nog niet ver genoeg. Tim Krul is verre van een kut keeper maar de hele koop van die jongen was niet nodig geweest als ze ekramy of mulder hadden gehouden

Rode kaart Sno geseponeerd
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de rode kaart van Evander Sno geseponeerd. De aanklager acht het niet bewezen dat de middenvelder van Ajax een elleboogstoot zou hebben gegeven.

Sno kreeg in de tweede helft van het verloren duel met Willem II (2 -1) rood van scheidsrechter Pieter Vink. Na bestudering van de televisiebeelden besloot de aanklager de middenvelder niet te straffen.

Dat betekent dat Sno op 14 september tegen Roda JC gewoon inzetbaar is.

De Guzman vier duels geschorst
Feyenoord-middenvelder Jonathan de Guzman is vier wedstrijden geschorst vanwege de elleboogstoot die hij in de wedstrijd tegen Heracles Almelo uitdeelde aan Kwame Quansah. De Rotterdammers gaan niet in beroep tegen de straf.

Bij het bepalen van de strafmaat voor De Guzman is ook rekening gehouden met zijn verleden. Vorig seizoen kreeg de jeugdinternational ook al rood tegen FC Groningen.

De middenvelder ontkende na afloop van het duel Quansah bewust te hebben geraakt. De aanklager betaald voetbal oordeelt nu echter anders.

Kom op zeg het maar, het komt allemaal omdat van Praag nu bij de KNVB zit :+

Als Guz hem dan ook krijgt...

Scheidsrechters in ons land kunnen gewoon niet met het spel van tegenwoordig overweg

edit: godverredomme, dacht dat shirtjetrekken bestraft zou worden dit seizoen?

Guzman gaf gewoon een dikke elleboogstoot. MINIMAAL drie wedstrijden. Ik had liever gezien dat Sno ook tot de wedstrijd na Feyenoord was geschorst.

hahaha Sno is wierieroker nummertje zoveel bij ajax, dat intervieuw gezien?:D

Aan de ene kant heeft de arbitrage wel gelijk aan de andere kant moeten ze die qwansa ook schorsen wegens shirtjetrekken, geloof me dan wordt het voetbal veel leuker om te kijken

hahaha Sno is wierieroker nummertje zoveel bij ajax, dat intervieuw gezien?:D

Aan de ene kant heeft de arbitrage wel gelijk aan de andere kant moeten ze die qwansa ook schorsen wegens shirtjetrekken, geloof me dan wordt het voetbal veel leuker om te kijken

Dan blijven er geen spelers over.

Ps. Interview
Pps. Quansah

})

Als Guz hem dan ook krijgt...

Scheidsrechters in ons land kunnen gewoon niet met het spel van tegenwoordig overweg

edit: godverredomme, dacht dat shirtjetrekken bestraft zou worden dit seizoen?

Kom op man Guzman geeft hem gewoon vol een elleboog. 100% terechte schoring.

Bij Sno betwijfel ik of ie die Willem II'er uberhaupt wel raakt met ze arm...

Over Sno, ik snap echt niet waarom ie speelde afgezien van zijn kwaliteiten. In de hele voorbereiding wordt er gespeeld met een nummer 10 en ineens begint van Basten tegen Willem II met 3 controlerende middenvelders, gaat nergens over. Doe gewoon Lindgren - Gabri/Urby met Aissati/Cvitanich ervoor maar niet dit.

lul:(

ik werk niet op kantoor:*

Me neither :*

Kom op man Guzman geeft hem gewoon vol een elleboog. 100% terechte schoring.

Bij Sno betwijfel ik of ie die Willem II'er uberhaupt wel raakt met ze arm...

Over Sno, ik snap echt niet waarom ie speelde afgezien van zijn kwaliteiten. In de hele voorbereiding wordt er gespeeld met een nummer 10 en ineens begint van Basten tegen Willem II met 3 controlerende middenvelders, gaat nergens over. Doe gewoon Lindgren - Gabri/Urby met Aissati/Cvitanich ervoor maar niet dit.

Precies! Van Basten wilt Cvitanich alleen als spits gebruiken, maar die gast is super balvast en een ideale "10". Snap sowieso niet waarom je tegen Willem II met een driemans middenveld speelt die geheel controlerend is.

3-4-3 is imho sowieso in dergelijke wedstrijden een betere optie. Of 4-3-3 waarbij 1 verdediger doorschuift.

Sno was toch een 'breedteinvestering'? Waarom staat die dan in godsnaam in de basis?

Komt wel goed overigens met Ajax, kan niet anders.

Voor Feyenoord vrees ik dat het wel is een revolutionair dramatische seizoen kan worden.

Brak er maar een revolutie uit op zuid, maar die supporters pikken alle praatjes van Bosz en vrienden.

Was trouwens wel mooi. Zaterdagavond zaten we met groepje Ajacieden te kijken. En gejend dat we werden door anderen die voor Feyenoord waren. Zondagmiddag loop ik, tien minuten na beginsignaal, ook binnen. Had het gevoel dat het kut voor Feyenoord zou worden. Gelijk "Zo moet het neusje" enzo. Na de 2-1 werd er al luid op de tafels geslagen, en bij de 3-1 liep ik gillend naar buiten :D. Schitterend die rivaliteit.

Mooi he, ik kreeg ook gelijk smsjes toen we verloren.
Gelukkig konden er een dag later ook een paar mooie terug gestuurd worden :P

Mooiste is nog dat ik met Ajax-Feyenoord altijd maatjes van me zie zitten in het uitvak, lekker zwaaien naar elkaar :P

ik schaam me echt diep voor het aankoopbeleid weer. Ik zie liever geen extra spelers dan weer een salaris van een 35+er erbij op de lijst. Schandalig!!

Status
Not open for further replies.
Back