het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Gaan we een keertje meeten in het stadion swaaa

Jij staat toch bij de 410 boyz :rolleyes:, maar die zijn verhuisd geloof ik. Ik ben altijd zo'n gier die voor de goedkoopste plaatsjes gaat :P. Ga toch alleen om de sfeer en om te ouwehoeren/kanker op Furby.

Nee ik sta niet op 410.
Ik zit op de goedkoopste stoelen, dus je kan prima mee :P
Heb wel megazin in Feyenoord uit 21sept. :D:D:D

Inderdaad, denk dat die deal bijna afgerond is. Twente heeft me vooral de eerste helft verbaasd, vond ze erg sterk spelen.

Dit jaar heb ik ook wel vertrouwen in Ajax, goede aankopen gedaan door de technische staf. Jammer dat Douglas/Wielaert niet komen, dan was het plaatje compleet geweest.

Fijne opstelling om 30e voor te betalen :D

"Een fan van Ajax wil dat de club zijn entreegeld terugbetaalt vanwege de 'wanprestatie' die trainer Marco van Basten leverde op het Amsterdam Tournament. Supporter Lucas Böke betaalde 110 euro voor twee tickets om de wedstrijd van zaterdag tegen Inter Milan te bekijken.

Van Basten stuurde echter het B-elftal de wei in, omdat hij het niet verstandig achtte twee dagen achter elkaar dezelfde spelers te laten spelen. De A-selectie had vrijdag met 3-2 verloren van Arsenal. De B'tjes, met namen als Gregory van der Wiel en Toby Alderweireld, gingen tegen de A-keus van Inter (onder meer Zlatan Ibrahimovic en Adriano) met 1-0 ten onder.

Böke heeft de Amsterdamse club een aangetekende brief van vier kantjes gestuurd waarin hij stelt het geen stijl te vinden dat Van Basten een B-elftal heeft opgesteld. Hij eist de helft van zijn entreegeld terug. Ajax zegt niets terug te geven. De boze fan beraadt zich op het nemen van juridische stappen"

Je weet van te voren dat het een kuttournooi is. Ben zelf ook 2x met maatjes geweest. Meer leuk om wat te drinken en beetje voetbal te kijken, maar die supporters die gaan zijn echt tenenkrommend op zulke dagen.

"Een fan van Ajax wil dat de club zijn entreegeld terugbetaalt vanwege de 'wanprestatie' die trainer Marco van Basten leverde op het Amsterdam Tournament. Supporter Lucas Böke betaalde 110 euro voor twee tickets om de wedstrijd van zaterdag tegen Inter Milan te bekijken.

Van Basten stuurde echter het B-elftal de wei in, omdat hij het niet verstandig achtte twee dagen achter elkaar dezelfde spelers te laten spelen. De A-selectie had vrijdag met 3-2 verloren van Arsenal. De B'tjes, met namen als Gregory van der Wiel en Toby Alderweireld, gingen tegen de A-keus van Inter (onder meer Zlatan Ibrahimovic en Adriano) met 1-0 ten onder.

Böke heeft de Amsterdamse club een aangetekende brief van vier kantjes gestuurd waarin hij stelt het geen stijl te vinden dat Van Basten een B-elftal heeft opgesteld. Hij eist de helft van zijn entreegeld terug. Ajax zegt niets terug te geven. De boze fan beraadt zich op het nemen van juridische stappen"

Haha briljant.

FIFA bepaalt: Mutu moet Chelsea 17,17 miljoen betalen
14 augustus 2008

Adrian Mutu moet een torenhoge boete betalen aan zijn oude club Chelsea. De wereldvoetbalbond FIFA bepaalde donderdag dat de Roemeense aanvaller 17,17 miljoen euro over moet maken naar de Londense club.

Mutu werd in oktober 2004 na een jaar dienstverband bij Chelsea ontslagen en zeven maanden geschorst nadat hij positief had getest op cocaïne.

De boete voor de 29-jarige aanvaller is de hoogste die de FIFA ooit heeft opgelegd. Volgens de federatie is de ruim 17 miljoen gelijkwaardig aan de schade die de Engelse club heeft geleden door de contractbreuk van de huidige spits van Fiorentina.

sick :o

Ik vind het wel een erg zware straf, dat is dan het risico van Chelsea zo'n goed betalende club, drugs heeft hij zelf verkloot. Maar fifa weet ook dat hij het niet heeft dus wat moet hij nu doen? Werkloos is die niet maar dit verdient die never meer.

vatos locos

17 miljoen voor een snuifje coke en Kluivert verkracht en moordt een slag in de rondte en die krijgt niks:D

Best bizar, 17 miljoen. Mja, hoe dom ben je als je aan de shit zit als je bij Chelsea speelt. Die jongen kan na zijn loopbaan vakken gaan vullen bij de sligro...

Status
Not open for further replies.
Back