Lorenzo Gozert. 13 August 2008 #363 Wat speelt Twente goed zeg, erg in vergist de eerste helft.. Wat een onwijs lelijke shirts van Arsenal zeg!
Wat speelt Twente goed zeg, erg in vergist de eerste helft.. Wat een onwijs lelijke shirts van Arsenal zeg!
Shuhad Dont hassel the hoff 13 August 2008 #364 Zeker leuk om naar te kijken, hoop dat ze nog een puntje (of 3) mee kunnen pakken.
Lennox Well-Known Member 13 August 2008 #369 Veel opvallende uitslagen in voorronde CL. Over die shirts van Arsenal waren we het ook allemaal eens dat die foeilelijk waren.
Veel opvallende uitslagen in voorronde CL. Over die shirts van Arsenal waren we het ook allemaal eens dat die foeilelijk waren.
Lorenzo Gozert. 13 August 2008 #370 Die Wit-Russische club is ook wel fraai.. indd verrassende uitslagen
Lennox Well-Known Member 13 August 2008 #371 Aalborg, club uit Cyprus wint met 3-0 en BATE maakt ook een goede kans inderdaad.
Lorenzo Gozert. 13 August 2008 #372 Die Famagusta had ik even gegoogled hoor Wist me god ook niet waar FC Artmedia en FC Kaunas vandaan kwamen..
Die Famagusta had ik even gegoogled hoor Wist me god ook niet waar FC Artmedia en FC Kaunas vandaan kwamen..
Lennox Well-Known Member 13 August 2008 #373 Artmedia heeft al CL gespeeld paar jaar terug. Toen nog Artmedia Bratislava geloof ik? Mn broertje is helemaal gek van Championschip Manager. Die kon gvd even feilloos de topspits van BATE Borisov opnoemen.
Artmedia heeft al CL gespeeld paar jaar terug. Toen nog Artmedia Bratislava geloof ik? Mn broertje is helemaal gek van Championschip Manager. Die kon gvd even feilloos de topspits van BATE Borisov opnoemen.
Lorenzo Gozert. 13 August 2008 #374 FC Artmedia Petržalka, also known as FC Artmedia Bratislava, is a Slovak football club from the Petržalka district of the capital, Bratislava. Triviant knallers
FC Artmedia Petržalka, also known as FC Artmedia Bratislava, is a Slovak football club from the Petržalka district of the capital, Bratislava. Triviant knallers
Lennox Well-Known Member 13 August 2008 #378 Anorthosis wint met 3-0 van Olympiakos. Dat zie ik Ajax ook zo 1,2,3 niet doen. Ik zie de Uefa Cup dit jaar wel met hoop tegemoed. Kreeg mn clubcard vd week weer binnen, dus dat wordt hem dit jaar wel weer een keer.
Anorthosis wint met 3-0 van Olympiakos. Dat zie ik Ajax ook zo 1,2,3 niet doen. Ik zie de Uefa Cup dit jaar wel met hoop tegemoed. Kreeg mn clubcard vd week weer binnen, dus dat wordt hem dit jaar wel weer een keer.
Lorenzo Gozert. 13 August 2008 #379 Trouwens, Psv kan het bod op die Turk nu wel verhogen, na het verlies van Twente..