het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Ja want uit eindelijk gaat het toch om het geld hè jongens, hou eens op zeg :+

Je hebt gelijk maar ik kan hem geen ongelijk geven. Zie Niels Kokmeijer, dat kan bij iedereen gebeuren (risico van het vak/sport) maar als je een hoop geld kunt verdienen en daarmee de toekomst van je (klein)kinderen en natuurlijk van jezelf veilig kunt stellen, waarom zou je het dan niet doen? Kokmeijer moet de rest van zijn leven een 'gewone' baan gaan doen en Winston Bogarde hoeft dat niet.

Bewust bankzitten om het geld. Je gaat sporten om te spelen toch?
En Bogarde is gewoon een figuur. Anderen zitten anoniem geld te verdienen, hij heeft praatjes.

Zou Mr. voor Chelsea niet al binnen moeten zijn? volgens mij was het meer om zijn levensstijl te garanderen.

Je hebt gelijk maar ik kan hem geen ongelijk geven. Zie Niels Kokmeijer, dat kan bij iedereen gebeuren (risico van het vak/sport) maar als je een hoop geld kunt verdienen en daarmee de toekomst van je (klein)kinderen en natuurlijk van jezelf veilig kunt stellen, waarom zou je het dan niet doen? Kokmeijer moet de rest van zijn leven een 'gewone' baan gaan doen en Winston Bogarde hoeft dat niet.

Kokmeijer is nu bondscoach van het strandvoetbal team van NL, die zit dr best goed hoor ;)

Ja want uit eindelijk gaat het toch om het geld hè jongens, hou eens op zeg :+

Bij iedere club uit de Premier League speel je je financieel onafhankelijk. Dan kan je ook kiezen voor een club waar je misschien iets minder verdient, maar ook aan spelen komt.

"Ruud Gullit is opgestapt als coach van Los Angeles Galaxy. De 45-jarige trainer had sinds november de eindverantwoordelijkheid bij de ambitieuze Amerikaanse club"

Ook zijn trainersdiploma in Ierland gehaald zeker?

"Ruud Gullit is opgestapt als coach van Los Angeles Galaxy. De 45-jarige trainer had sinds november de eindverantwoordelijkheid bij de ambitieuze Amerikaanse club"

Ook zijn trainersdiploma in Ierland gehaald zeker?

Las toevallig net even een oude Sportweek waarin een interview met hem stond.
Slechte trainer, teert imo veel te veel op zijn successen als speler.

Nederland met wat geluk door, ook vanwege het feit dat de VS nog op de lat schoot toen het al 2-1 stond :P.
Tegen Argentinie gaan ze er geheid uit.

Status
Not open for further replies.
Back