het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Hulde!
De altijd mondige Ajaxsupp. hier houden zich anders wat stil.

Valt er ook nergens op de happen.

Opstelling Ajax: Stekelenburg, Ogararu, Alderwireld, van der Wiel, Slijngard, Rommedahl (Anita), De Jong, Donald (Gabri), Martina (Aissati), Leonardo (Huntelaar), Cvitanich (Sulejmani)

Fijne opstelling om 30e voor te betalen :D

2-2 joahhhhhh

Morgenochtend btw Dames Waterpolo he, 2 dames van Polar Bears doen mee. Beetje offtopic maargoed.

Polar Bears! kijken dus :?

de 2-2 van NL...
Slechte muur, slechte keeper.
Wees blij met je schijtpraat die negatieve uitlokkende meuk van jou hebben we nou ook wel gehoort

wat me trouwens opvalt, is dat de NOS een 020 bedrijf is:!

Geen 100%opendag van Feyenoord uitzenden
Wel opendag ajax uitzenden
geen benfica stukjes laten zien
wel een hele wedstrijd ajax/+ hele nacht samenvattingen op studio sport

werdt laatst op fr-fans vermeldt, en nu ik er zo overna denk9||6

studio sport lik me reet

Wie zond dat geld kloppende toernooi dan uit?!
Volgens mij gewoon de NOS hoor..

Overmars is trouwens weer aan het voetballen bij GAE..
Vrijdag in de basis ws.

Ik hoorde dat hij Oguraru helemaal dolde in die afscheidswedstrijd van Jaap?

Overmars terug op het veld bij Go Ahead Eagles
10 augustus 2008

Marco Overmars keert terug als speler. De rappe aanvaller is dit seizoen actief bij Go Ahead Eagles, waar hij ook bestuurslid technische zaken is en in 1991 zijn debuut in het betaalde voetbal maakte.

Overmars: "Ik doe het voor Go Ahead. Om de club vooruit te helpen. Natuurlijk vind ik het ook leuk om weer te spelen", vertelt hij in De Stentor. De oud-international speelde recent een uitstekende partij in het afscheidsduel van Jaap Stam.

Overmars moest na het EK van 2004 noodgedwongen stoppen door een chronische knieaandoening. Hij stond toen onder contract bij FC Barcelona.

Trainer Andries Ulderink van de eerstedivisionist vroeg of hij weer tussen de lijnen actief wil zijn voor de club. De nog fitte Overmars ging in op de invitatie. "Ik was zelf ook verbaasd dat het in die wedstrijd met Jaap Stam nog zo makkelijk ging en de snelheid er nog was. Ik ben al vier jaar gestopt en train nog maar één keer per week. Maar op wilskracht kan veel. Dat hoop ik ook bij Go Ahead op de ploeg over te brengen."

Wel stoer hoor, Ogararu had het idd flink moeilijk met hem, mja wie niet als hij eenmaal op snelheid ligt :P

Wie zond dat geld kloppende toernooi dan uit?!
Volgens mij gewoon de NOS hoor.

Die wedstrijden van Feyenoord toch ook. Nu toevallig Benfica niet, maar Ajax - Cardiff is toch ook nergens uitgezonden. Altijd makkelijk om te zeggen dat NOS pro Ajax is, maar het is makkelijk schoppen als je teleurgesteld bent in je eigen club. Qua aankopen/ambitie tot dusver dan he, ook voor dit seizoen dekt Verbeek zich al weer in.

Tja.

PSV geen toernooi, maar dat zouden ze ook niet uitzenden.
En hoor vaak ik erover zeik. Uiteindelijk snap ik best dat Ajax interessanter is.

Derksen gaf een antwoord op de vraag waarom er altijd Fey. of Ajax covers zijn @ VI. Simpel; na onderzoek bleek dat 80% v/d lezers Fey. of Ajax supp zijn.
Logisch dus.

Ajax toernooi werd op SBS6 uitgezonden, dat is dan wel weer typisch.

Wees blij met je schijtpraat die negatieve uitlokkende meuk van jou hebben we nou ook wel gehoort

wat me trouwens opvalt, is dat de NOS een 020 bedrijf is:!

Geen 100%opendag van Feyenoord uitzenden
Wel opendag ajax uitzenden
geen benfica stukjes laten zien
wel een hele wedstrijd ajax/+ hele nacht samenvattingen op studio sport

werdt laatst op fr-fans vermeldt, en nu ik er zo overna denk9||6

studio sport lik me reet

lol, deze praatjes heb ik al achter me liggen (rond 95 denks :P ). Als Fey. ooit weer gaat presteren (of helemaal niet meer, als je anderen mag geloven) dan ga je het weer anders zien. Het is iig niet zo overdreven als wat jij zegt.

Jij zou ook geen Ajaxsupp. kunnen zijn hoor :D:*

En het is anders nog makkelijk uit te leggen;

Vorig jaar kreeg Fey. veeeel aandacht door de aankopen Makaay & Hofland.
Vervolgens presteren ze slecht. Dus dit jaar minder aandacht. Vorig jaar was AZ btw ook veel in de picture.

Dit jaar is het idd veel Ajax nieuws, waarom? simpel. vBasten tov Stevens...
Amrabat tov. Sulejmani (16 milj) logisch toch? Dan is Ajax toch veel interessanter? Ook is nieuws over oranje spelers (huntelaar) natuurlijk ook dubbel zo interessant.

En commercieel is Ajax gewoon interessanter, dat wil je als PSV supp. mss helemaal niet. Maar Brabant is geen randstad.

Wat is daar de definitie eigenlijk van?

Topclub: voetbalclub uit Amsterdam. Met m00ib0y supp. met veel praatjes?

Zou het?

*Perez naar vitesse?

Status
Not open for further replies.
Back