het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Zoals ze tot nu toe gespeeld hebben en zoals Argentinie speelde (het kleine stukje dat ik er van heb gezien) kan ik haast niet anders concluderen dat Argentinie een beter elftal heeft en vooral een stuk beter speelt. Het blijft echter toernooivoetbal, alles kan :P.

mn bek viel open van die strafschop. wat een lul zeg. als die kleine pingpong was blijven staan had ie m geraakt.

Het scheelde alsnog niet veel of hij had hem nog gehad.
Vanavond FC Twente - Arsenal, ik denk dat Twente voetballes gaat krijgen.

Een keeper die stijf blijft staan en het is een schot links of recht staat vele malen lulliger.
Maar weinig keepers blijven staan.

Het scheelde alsnog niet veel of hij had hem nog gehad.
Vanavond FC Twente - Arsenal, ik denk dat Twente voetballes gaat krijgen.

Ik weet het wel zeker, je zag het tegen Ajax wat er gebeurd als ze even gas bij geven.
Ook al was Ajax toen al aardig leeg gespeeld, maar als ze zo tegen Twente beginnen wordt het echt 3-0 of 4-0 ben ik bang. Ik schat Ajax toch een stukje hoger in dan Twente op het moment.

Mja, als je voor de pingel is genomen al in een hoek gaat liggen, vrij slecht ja.

Niet als de paneltynemen er een is vooraf al bepaald wat hij gaat doen.
Dan heb je zo een kans.

Sommige spelers kijken niet eens naar de keeper. Dus dan ken het wel.

Oeiiiiiiiiiii, hij had hem nog bijna met zn teen ook :X

Je bent toch ook echt dom als je zo'n pingel op zo'n moment zacht door het midden schiet :X

Mja harder en hoger was veiliger geweest, althans, dan was het risico van over of verkeerd raken weer aanwezig.

Beter 1.5m hoogte en dan vol raken, dit is een rollertje.
Sjoerd, naar voren hangen dan kan de bal nooit hoog :P

Het was al uberhaupt geen penalty. Volgens mij hebben Drenthe en Urby een goede shop gevonden in Peking. Gvd wat voetballen die slecht.

Status
Not open for further replies.
Back