het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Wel veel beter nu. Alleen wat irriteer ik me aan de snelheid van Maduro in alles, en de aanname van Babel zeg... En wanneer vooral Messi er maar even voor gaat dan staat hij zo voor Vermeer. Alleen gek genoeg doet hij het niet zoveel?!

Om het voetbal te blijven volgen mag NL wel door :P

OHOHOH wat een kans ih Xianjiang, wat een apotheose in het land van de Chinese muur. De dekselse Babel en Drenthe die kansen misten, maar wat een klasbak was die bakkal. En Messi natuurlijk, de tovenaar uit Argentinie, wiens vader een visser was. Een Argentijnse zalmvisser mensen, dat was hij! En terwijl Riquelme een tomahawk afvuurt op de dekselse Vermeer, wat een klasbak is dat ook mensen. Als een tijger op zijn prooi. Goeiegenade!

Aldus Evert :+

Murcia speelde vorig seizoen nog Primeria Division. Verder kan ik er niet wakker om liggen. Misschien weer B-elftal enzo.

vBasten wel.

En volgens mij gaat het voor PSV geen Jovanovic of Erding worden....

Last edited:
Vergeet ook niet dat er een aantal spelers nog op de olympische spelen zijn. Welke normaal basis staan bij ajax.

Ook al stond het complete A-team in de basis, zo`n uitslag zegt helemaal niks. Zelfde geld voor Feyenoord met dat gelijkspelletje.

Ajax wordt normaal gesproken gewoon kampioen dit jaar, of het moet echt totaal niet draaien.

Dan nog mag je als team niet daarvan verliezen! Dan is het nieuwe seizoen toch huilen met pet op met wissels/blessures. :#

Ook al stond het complete A-team in de basis, zo`n uitslag zegt helemaal niks. Zelfde geld voor Feyenoord met dat gelijkspelletje.

Ajax wordt normaal gesproken gewoon kampioen dit jaar, of het moet echt totaal niet draaien.
Da zeggen jullie elk jaar jaa al, maar PSV is toch maar weer mooi kampioen :L

Al die kleinere elftallen die tegen grotere clubs spelen barsten van het zelfvertrouwen en team spirit zal enorm zijn.

Dit in tegenstelling tot de top clubs die bij hen op bezoek komt.

Al die kleinere elftallen die tegen grotere clubs spelen barsten van het zelfvertrouwen en team spirit zal enorm zijn.

Dit in tegenstelling tot de top clubs die bij hen op bezoek komt.

Dan zouden grote clubs altijd moeten verliezen van kleinere?
het komt wel eens voor ja. Maar het niet gebruikelijk.

Geen club wil verliezen ook geen oefenpartij. Ik baal ook als PSV verliest tegen VVV.

Tot nu toe hebben de 3 allen weer een magere oefenperiode gehad.

We zullen zien wie het verste is na Fey. - PSV.

Ik ben iig blij dat ze op het Amsterdam Tournament goed hebben gespeelt, met zo'n verschil verliezen van Arsenal en Internazionale is geen schande :)

Wil je dat soort uitspraken aub aan r0bert over laten?

We kunnen niet 2 van die types hebben in een topic.

Het is gewoon niet te zeggen wie er dit jaar kampioen wordt.
Alles ligt open en om alleen aan de hand van aankopen te zeggen dat ajax kampioen wordt vind ik wat voorbarig. ( dan kan je nou al zeggen dat NEC degradeed :P )

De bal is rond en alles kan gebeuren.

Status
Not open for further replies.
Back