Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Penoze was écht dik! Hoe laat was je er Pim? Wij rond 11 geloof ik, konden redelijk vlot doorlopen.

Goeie muziek, meteen vanaf het begin al, helaas wouden de vrouwtjes tijdens G4H naar huis en hebben we Titan & Radical gemist :(

Zag wel op facebook dat er nog ergens een stuk cement/beton naar beneden is gedonderd?
 
Was er om 12uur, 1 uur binnen ....

Er was een brok van denk 10 kilo op 1 van de tafels geflikkerd binnen, gelukkig niemand geraakt.... Als je daardoor geraakt wordt ben je gewoon klaar, kwestie van zak eromheen en afvoeren.
Ik wist mn god niet wie wanneer draaide :D Ben voor mn gevoel maar 5min echt losgegaan:+
 
Mooie verassing gisteren op Tomorrowland. De set van g4h die zaterdags niet door ging hebben ze ff ingehaald. Fucking bazen :#

Alleen die dj Jean begrijpt het allemaal niet meer zo. Staat ie in de 90's tent de gouden klassiekers te draaien, gooit ie overal zo`n smerige bubbelingremix er doorheen. Wat een mongol...
Setje van mental theo & charley lownoise daarentegen was stukken beter :p
 
Zo ook weer een beetje bijgekomen van penoze!
Wat een brute locatie zeg lekkere underground sfeer, vond het geluid een tikkie tegenvallen.
Vanaf frequencerz heb ik ook totaal niet meer meegekregen wie wanneer draaide ging ook geloof ik allemaal door elkaar.

En Poe die androids, wat een bazendingen zijn dat. 1e halfje werd ik gewoon zo duizelig als wat.
Stond op een gegeven moment bij die zij uitgang ff af te koelen, komen er 2 security gasten voor me staan met een vrouwtje, en die vroeg, zo ga jij mij eens even vertellen wat jij allemaal genomen hebt. toen werd er gelukkig van voren iemand weggesleept die alleen nog maar rechtdoor kon kijken, en ben ik hem snel gepeerd want k had me zakken nog aardig vol zitten
 
Lamborghini's zijn inderdaad niet mis Pim, maar een Android is nog ff een stapje hoger :7
Ik krijg aankomende zaterdag paarse granaten iemand daar al bekend mee? Komen van dezelfde boys als de Nintendo's Lamborghini's en Supermans.
 
Lambo had ik op defqon zitten rond de 180 dacht ik.
Zijn veel PMA pillen in omloop goed mee uitkijken, ik laat ze tegenwoordig eerst testen voordat ik een hoeveelheid afneem.
 
Na me voorgenomen te hebben me even rustig te houden na m'n maagverkleining toch morgen maar naar Dance Boulevard :+
Denk toch dat al dat feesten een soort verslaving is geworden :D
 
Da's gewoon melden bij petrus idd..

Hoop dat er setjes te vinden zijn ?

Setjes kun je wel vergeten denk ik, de organisatie was behoorlijk amateuristisch. Ik denk dat er zo'n 5000 mensen binnen waren ofzo, er was maar 1 bar links vooraan het podium, waar het dus constant knetterdruk was. De pispalen zaten halverwege de avond vol, het 'schijt/snuif' gedeelte was echt ranzig op een gegeven moment. De rookruimte buiten was véél te klein, de tent die erbij stond ook.

Maar al met al wel een vette party die zeker goed gemaakt werd door de line-up.

@Dennis, als ze je gepakt hadden had je gewoon moeten zeggen dat ze niet zo moesten zeiken en naar de wanddecoratie/visuals op het podium moesten kijken :+. De pillen hingen er notabene gewoon aan de muur!
 
Lamborghini's zijn inderdaad niet mis Pim, maar een Android is nog ff een stapje hoger :7
Ik krijg aankomende zaterdag paarse granaten iemand daar al bekend mee? Komen van dezelfde boys als de Nintendo's Lamborghini's en Supermans.

Paarse granaten :D
Hier hebben we ook paarse lambo's. Heb ze zelf niet op maar als ik zo om mij heen kijken werken ze prima :p Heb zelf nog een zooi speakers :p Ga niet zovaak meer weg en nog minder x. Tegenwoordig 4f :)
 
Back
Top