Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Ik was er ook, maar weet eerlijk gezegd niet hoe je er uit ziet:P

Als een stuiterende ginger over het algemeen :+

Gister compleet nuchter op Dominator en dat viel me helemaal niet tegen moet ik zeggen, ga ik zeker vaker doen.
Alleen niemand van het forum tegen gekomen behalve Nick :+
Gister ook eigenlijk alleen vertoefd op de main en de rawstyle, en wat een gezellige sfeer bij de rawstyle ON-GE-LOOFELIJK.
En ook eindelijk het probleem met vertrekkend verkeer opgelost? Heb max 15min in de rij gestaan en zat toen al op de snelweg :W
Al met al weer een heerlijk dagje, behalve voor die koekwaus die in de fik stond :D

Nuchter naar een feest vind ik ook niet erg, alleen mijn benen altijd.. Die doen 2 a 3uur voor het einde altijd zo'n pijn. Gister ging ik nog snoeihard toen ik in de auto zat :') Die rommel sloeg veel te laat in :')

Bij de raw ben ik eigenlijk niet geweest. Bij tymon, dr peacock, bodylotion live, paul elstak, neophyte, partyraiser, korsakoff & nosferatu, nossie live, akira & drokz en toen onszelf naar de main begeven..
Die kerel die in de fik stond.. GOUD! Wat heb ik gelachen :D:D

Dit jaar in Duizel geparkeerd. kwartiertje lopen, gelijk op de snelweg en 15 euro (wtf?!) bespaard :+

Last edited:
Tuurlijk, XQ-Holland na 6 jaar dit jaar op 5 Oktober weer, het meest briljante indoor feest ooit doen ze nog even dunnetjes over.

3 weken voor de uiterekende datum van onze kleine GVD :'(

Ik zie geen probleem? :#

Yessss! :D

Ik heb net zelfs nog een balletje opgegooid, maar ik kan gewoon een ticket kopen toch en als je je dan ok voelt kan ik toch gewoon gaan....

NEE.... ok sorry schat :P

Gadver ik baal echt als een stekker en ben maar aan de zuip gegaan.

Een feest is maar een feest natuurlijk en uiteraard gaat de kleine voor, kan niet zo zijn dat ik om 0100 naar het ziekenhuis kan 5 okt :P

Dat jij de boel sloopt vertrouw ik wel op :D

Wil za naar Penoze, maar niemand wil mee :(

Volgens mij gaat echt iedereen erheen :D Hier uit de buurt weet ik niemand te noemen die niet gaat:+ wordt gekkenhuis.

Ik ben ook zeker aanwezig op xqlusive! desnoods in mn eentje als er niemand wil :D en ground zero en thrillogy staan uiteraard ook op de lijst:)

Manmanman penoze was een best feest. Heb gruwelijk staan chillen de hele nacht. Ging echt lekker:p

locatie was best bruut. Maar wat een gelul met de entree. Gvd een uur in de rij gestaan....

Back