Dnstal Judas 19 August 2013 #821 Ook gemist. Deels eigen schuld, kreeg vrijdagavond nog 2 kaartjes aangeboden :') Op naar GZ, QBaas (Thrillogy) en XQH!
Ook gemist. Deels eigen schuld, kreeg vrijdagavond nog 2 kaartjes aangeboden :') Op naar GZ, QBaas (Thrillogy) en XQH!
[5th] Douwe Lets Hiv... 19 August 2013 #822 Dr. Peacock is wel een echte baas hoor, maar 15 min gestaan maar man man wat een geweld
bartj HousePaus 20 August 2013 #823 Vond de pre, night en after party op het andere terrein nog veeeeel vetter dan het feest zelf :#
ErwinZ GC Member 22 August 2013 #824 Voornamelijk Loudness geweest zoals verwacht. Adaro :W Radical Redemption :winner:
bartj HousePaus 22 August 2013 #827 Nondeju, je ziet zo dat die granaat net inklapte bij me :+ Hahaha echt een heerlijke foto
ErwinZ GC Member 23 August 2013 #831 Ik twijfel om naar Ground Zero te gaan. Is wel lekker dichtbij, maar ik vind 't echt een vaag feest... Wacht wel even af wat 't weer doet Q-Baas ben ik sowieso 8)
Ik twijfel om naar Ground Zero te gaan. Is wel lekker dichtbij, maar ik vind 't echt een vaag feest... Wacht wel even af wat 't weer doet Q-Baas ben ik sowieso 8)
bartj HousePaus 27 August 2013 #835 [video=youtube;-Tsnb6M1LVM]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-Tsnb6M1LVM[/video] Nu al weer zin in Qbaas :~
[video=youtube;-Tsnb6M1LVM]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-Tsnb6M1LVM[/video] Nu al weer zin in Qbaas :~
bartj HousePaus 28 August 2013 #837 Ligt het aan mij of worden de 'servicekosten' van die tickets ook steeds meer? Net 4 kaarten voor qbase besteld komen er nog 17 euro bij aan service kosten. kost weer alles zo'n feestje :+
Ligt het aan mij of worden de 'servicekosten' van die tickets ook steeds meer? Net 4 kaarten voor qbase besteld komen er nog 17 euro bij aan service kosten. kost weer alles zo'n feestje :+
DennisG 2f4r 1 September 2013 #838 Had ik net ook, ook 5 kaarten QB. 22,75 service kosten. Gaat echt nergens meer over! Redelijk bijgekomen van GZ weer. Eindelijk weer de opzet van 3 jaar terug. Geluid was overal echt super!
Had ik net ook, ook 5 kaarten QB. 22,75 service kosten. Gaat echt nergens meer over! Redelijk bijgekomen van GZ weer. Eindelijk weer de opzet van 3 jaar terug. Geluid was overal echt super!
pimS Dajumn! 2 September 2013 #840 Heb me redelijk vermaakt op GZ, Marko en Plant ook weer is tegengekomen T was alleen alle jezus koud, tering
Heb me redelijk vermaakt op GZ, Marko en Plant ook weer is tegengekomen T was alleen alle jezus koud, tering