Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Echt weer een Q-Base! Lekker gedwaald... Iedereen kwijt geweest en de hele nacht met Sjors gechillt en gestampt. Die regen was wel zwaar kut, echt doorweekt tot op mn boxer

Damn ik ben echt verrot. Maar wat een feest. 15.00 van huis weg 11.15 weer thuis... jezus XD
Wel weer ff lekker staan stampen met skinny-bart en erwin:D
mn zakkende linkeroog was echt stupid. Maar ik stond ook een partij te trippen :+
Die lamborghini's zijn echt een stuk beter als de eerste speakers.

Hahaha Q-Base was echt Q-BAAS! :W Godverdomme genoten van de hangar en Adaro z'n set bij Scantraxx 8) Alleen tijdens G4H was 't stervensdruk :P

Ging ook weer als een kogel, heerlijk :#

Ik vond de Hangar erg tegenvallen Uiteindelijk lekker tussen Paradox, scantraxx en Main gelopen. van 6 tot 6 is best lang. K heb nu nog steeds geen benen.

Ik ben schijnbaar ook bij adaro en de paradox geweest. Ik heb echt geen flauw idee waar de paradox was 8P Kwam er gisteren pas achter dat we er echt geweest zijn toen ik mn smsjes terug zat te lezen. 'We zijn bij Paradox onder dat witte ding.' juist ja :+
Scantraxx.. tsja.. geen idee hoe heel die bunker eruit zag, laat staan dat ik 1 nr kan herinneren :')

Bij toeval Erwinzzzz nog gezien. Toen liep ik volgens mij nog nuchter rond... :+

Wel nog ff bij de PRSPCT geweest, ging echt snoei, snoeihard daar. Hangar tijdens g4h veel te druk, erna viel het wel mee dacht/vond ik.. Prima vermaakt in ieder geval :P

Zelfs nog met een vriendin bij de ehbo geweest omdat ze zich niet lekker voelde en steeds moest overgeven. (nuchter overigens, heel de dag/nacht niet gegeten omdat we eerst moesten werken daar). Ik voelde me op dat moment ook niet helemaal top. Goed dat de ehbo-ers mij ff links lieten liggen :+

Ik was ook bij q-baas maar ben er klaar mee. Bijna hele avond nuchter gestaan :') alleen wat 4f.. kuttroep is dat X :P xqlusive holland nog en dan houd ik het voor gezien. ze liepen vd kaart bij q-base zeg, niet te zuinig. was er om 10 uur maar toen was al niemand meer nuchter.. ging lekker daar zeg!

Dit jaar al 24 feesten gehad :# Volgende week hier heen;

254823_original_323122w56x24.jpg

:~:~:love::love:

Ik heb dit jaar in principe alleen nog bass academy, thrillogy en xqlusive
Heel misschien 28 december nog naar Nrg in Claus hier in Hoofddorp.

Ik weet echt de helft van de feesten waar ik ben geweest niet meer te noemen:+
Zit wel aan de 20+ eindelijk een goed jaar :D

Ik was ook bij q-baas maar ben er klaar mee. Bijna hele avond nuchter gestaan :') alleen wat 4f.. kuttroep is dat X :P xqlusive holland nog en dan houd ik het voor gezien. ze liepen vd kaart bij q-base zeg, niet te zuinig. was er om 10 uur maar toen was al niemand meer nuchter.. ging lekker daar zeg!

Dat ik er klaar mee was heb ik ook geroepen. Maar dan sta ik er toch weer, en elke keer vind ik het weer magisch. Óók nuchter :)

Back