Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Nuchter heb ik t ook altijd prima naar mn zin :P

Heb me afgelopen zaterdag weer kapot gelachen om alle dwazen die er op NRG rondliepen, volgens mij was ik echt de enige nuchtere:D

Dat ik er klaar mee was heb ik ook geroepen. Maar dan sta ik er toch weer, en elke keer vind ik het weer magisch. Óók nuchter :)

Dit komt me maar al te bekend voor, of het bekende ik ga minderen. Ik hou dat 2 weken vol en dan sta ik weer te stuiteren omdat ik naar een feest wil :D
Begin nu al goed zin in Xqlusive Holland te krijgen. Daar gelijk die rooie supermans maar eens aan de tand voelen :+

Ik had vorig jaar een "ikgaminderenperiode" :P Dit jaar al meer feesten dan ooit 8) Moet nog ff een outfit scoren voor XQ :#

Oke Bart, ik houd me aanbevolen :7

x-qlusive holland ik ook ja :P

Maar ik voel mij niet echt meer thuis tussen al die figuren :P vroeger liep ik er ook zo bij maar nu heb ik er helemaal niets meer mee :P Ook in de bus naar q-baas (zat op center parcs) en iedereen zat te snatsen in die bus jonge, niet normaal. Kunnen echt niet wachten ook he... Nee, dan heb ik het al gezien! Vind het maar niets meer.. die tijd is wel voorbij. x-qlusive nog en dan miss volgend jaar weer :)

Thrillogy moet ik ook weer eens wat mensen meesleuren, als ze niet al vinden dat meer dan 1 feest per maand te veel voor ze is :D
Anders cross ik er lekker in m'n eentje heen :#

Godverdomme ik heb me zo voorgenomen om pas weer met Xqlusive naar een feestje te gaan, maar kan het ook weer niet laten he. Dus zaterdag waarschijnlijk een blik werpen op Bass Protocol of Xxlerator :D

Last edited:
Je kunt niet alles hebben he Erwin :7

Ook hier 2 kaarten voor Qlimax binnen, ik loop elk jaar weer te ouwe hoeren over hoe kut ik het vind en elk jaar ga ik weer. Doe het dit jaar voor maatje van me die al een paar jaar wil maar waar z'n maatjes nooit kaarten voor hem wilde bestellen. Word tevens z'n eerste grote feest, dus ben benieuwd :D

Nou vanacht die rode supermans een goed aan de tand gevoeld, ik kan je vertellen dat is geen kattenpis :+
Kon met die blauwe supermans "makkelijk" 4/5 van die snoepjes op een avond op. Met deze zat ik op 3 en toen heb ik het laatste uur aan de bar gezeten omdat m'n benen niet meer goed wilde werken en 4 man security om me heen om te kijken of alles wel goed ging. Zei dat ik me nooit zo goed had gevoeld en weg waren ze :D

Nou vanacht die rode supermans een goed aan de tand gevoeld, ik kan je vertellen dat is geen kattenpis :+
Kon met die blauwe supermans "makkelijk" 4/5 van die snoepjes op een avond op. Met deze zat ik op 3 en toen heb ik het laatste uur aan de bar gezeten omdat m'n benen niet meer goed wilde werken en 4 man security om me heen om te kijken of alles wel goed ging. Zei dat ik me nooit zo goed had gevoeld en weg waren ze :D

Xxlerator? Ik zag indd iemand aan de bar zitten en ik wist niet zeker of jij dat was.
Ben er ook niet heen gegaan omdat je um redelijk zat te spacen dan:7

Back