Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Ik zit hier ook al op m'n stoel te stuiteren, duurt me allemaal veel te lang.
Woensdag even sollicitatiegesprekje in de zak steken, hopen dat ik zaterdag een extra reden heb om er een groot feest van te maken :+
 
Ja het word weer super man :#
Dit word voor een maatje van me die meegaat z'n eerste echte grote feest als ik me niet vergis. Die wilde ook wel meedoen met het test panel :D
 
Bij die 1.3b zit ook een ton MDMA he :+

Maar die prijzen kloppen inderdaad nooit, pas geleden op Partyflock ook een artikel tegen gekomen waar voor 30kg MDMA was gevonden straatwaarde 6m. Even snel gerekend kwam je dan op 200.000 per kilo. 200 euro per gram, mag wel hele goeie zijn dan :D
 
Ik vreet op een feest al rustig 1g kristallen weg, daarom ben ik er maar mee gestopt. Bleef maar bij pakken :D En voor 200 euro de gram word het een dure hobby :+

Iedereen al een beetje zin in Xqlusive?!
 
Normale prijzen hoor, in het buitenland. In Nederland zijn pillen super goedkoop.
Tijdens m'n road trip deze zomer sprak ik een Roemeen '€50,- per pil is vrij normaal'. Heb wel vaker gehoord dat buiten Nederland pillen écht veel duurder zijn dan hier.
 
Je hebt niet de beste man zijn nummer nog toevallig :D
Zouden dure feestje worden dan als je gemiddeld tussen de 3 en 5 tikkels wegvreet.
Maar die daar zullen vast ook niet de hoge doseringen als hier bevatten?
 
Klopt, Op ibiza gaan ze ook makkelijk €20 per stuk. zo slecht hebben we het nog niet hier.
Die kristallen moet ik ook maar s een keer proberen.
 
Heb in 't verleden hier ook al eens wat aan een aantal polen verkocht voor 20eu ps :p Wordt idd een duur feestje dan met 5 stuks per feest :D Ga je volgend jaar mee Bart? Nemen we een paar zakken mee, gaan we met de auto al die jongerenvakanties af :#

Net ff een kaartje hiervoor gehaald;
http://partyflock.nl/party/255708:Rebellion

Dikke line-up, cheap, en chille tijden :W
 
Kunnen we wel doen toch, leuk zakcentje erbij :#
Blijven we daar een weekje en op naar de volgende bestemming, en zo trekken we heel de zomer rond.
Kunnen we gelijk aan ons mediteraans tintje werken, leren wat mensen kennen.

Dat is een win win situatie :D

En voor Rebellion even kijken hoe we ons voelen en eruit zien en daarna Breda nog even induiken?
 
Ghehe, ik heb hem op FB :p
En idd, die pillen zijn vaak ook niet zo goed als we hier hebben. We zijn hier echt verwend wat dat betreft :p
 
Kunnen we wel doen toch, leuk zakcentje erbij :#
Blijven we daar een weekje en op naar de volgende bestemming, en zo trekken we heel de zomer rond.
Kunnen we gelijk aan ons mediteraans tintje werken, leren wat mensen kennen.

Dat is een win win situatie :D

En voor Rebellion even kijken hoe we ons voelen en eruit zien en daarna Breda nog even induiken?

Haha juist! :winner:

Hmm dat moet ik nog maar even kijken :p

Ook ticket voor Freaqshow gehaald trouwens. Moet alleen nog even kijken of ik ook echt ga :+
 
Last edited:
Back
Top